    From: "Mariusz" <m...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wchodzi elektryk ..
    Date: Sun, 12 Apr 2009 21:35:34 +0200

    > Bardzo dziękuję, bo właśnie o furtce ... zapomniałem.
    > Starałem się zaplanować każdy szczegół, każdy wymiar i punkt a furtkę
    > pominąłem.

    Wyjście dla ogrzewania podjazdu, bramy, sama brama sterowana elektrycznie, a
    dodatkowa linia gotowa do podłączania do altany np.
    Gniazda do kosiarki wokół domu, gniazda do zasilania światęcznych ozdób.
    Jest tego trochę...
    Trzeba obmyśleć miejsca dla transformatorów 12V coby ich gipsem nie
    zabudowac na stałe i coby nie brzęczały nad uchem.
    No i uważaj jakie kable kupisz, dzisiaj słyszałem od znaomego "zabawne"
    historie jak to rolka kabbla była "bez przejścia", albo kabel spalił się
    pomiędzy końcami (w "trasie"). Broń boże made in china. W ogóle nic nie
    kupujmy z chin - taka porada "świteczna"....

    --
    Mariusz