    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 23 Mar 2016 11:41:48 +0100

    W dniu 2016-03-23 o 11:17, Krzysztof Garus pisze:

> [...]
    wyniki, nie wiem czy ty czytaty jestes?
    > Już nie tak jak kiedyś, nawet (żeby było bardziej w temacie grupy) - mam w domu
    bibliotekę - pomieszczenie z książkami :)

    > Kolejka książek do przeczytania dosyć długa, tej nawet tam nie umieszczę, to może
    bądź tak dobry i streść najważniejsze tezy.

    > I szanuj dyskutantów, jeśli sam chcesz być szanowany.

    Myślisz, że Budyń przeczytał tę książkę? :)
    Przecież porządny Katolik nie czyta takiej lewackiej literatury, nie
    ogląda lewackich spektakli, nie ogląda lewackich filmów, bo porządny
    Katolik wie, że te wszystkie lewackie przekazy to największe zło na
    świecie, to wcielenie szatana :)
    Dla Katolika wystarczy co mówią z ambony, bo tam mówiona jest tylko i
    wyłącznie, jedynie słuszna prawda i jak jest tam powiedziane, że jest to
    złe to Katolik nie musi się już sam upewniać :)