  • Data: 2016-03-28 00:03:43
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 27 marca 2016 23:48:10 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Nie jeden raz zlapalem Cie na manipulowaniu. Teraz tez manipulujesz ze niby
    zmieniam poglady. To nie sprawa pogladow tylko zapisu nie zabijaj przez Ciebie
    zmienionego na nie morduj.

    nigdy mnie nie złapałes na manipulwaniu bo tego nie robię. A skan z pisma swietego z
    zapisem "nie popełnisz morderstwa" sobie życzysz? Lezy u mnie na półce. Ale może
    wystarczy ci link: http://www.rp.pl/artykul/215489-Piate-przykazanie--n
    ie-popelnisz-morderstwa.html#ap-1

    bo oczywiscie ja osobiscie nic nie zmieniam, ja jestem katolem, dla mnie decydujące i
    rozstrzygające znaczenie z całą pokorą ma głos koscioła.

    b.