  • Data: 2016-03-29 10:22:46
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-27 o 08:17, Uzytkownik pisze:

    > Twój problem polega na tym, że zakładasz każdy związek ma na celu
    > prokreację.

    Nic takiego nie zakladam. Za to dzieki Twojemu relatwizmowi mozemy dojsc
    do wniosku, ze zwiazek partnerski mozna tworzyc z koza. Wystarczy tylko
    odpowiednio silne lobby.

    > Po pierwsze nie walczę z wiarą, lecz z głupotą.

    Wlasnie ja utozsamiasz z glupota.

    > Po drugie coś się tak czepił mojej żony?

    Twojej zony nie. Ale jak Cie czytam to tak jakbys naplul jej w twarz.

    > Ciężko Ci zrozumieć, że może być ktoś wierzący i nie mieć tak "nasrane w
    > główce" by na siłę narzucać swoją wiarę?

    Siebie spytaj nie mnie. Zniewolenie przez czarnych, mohery, glupota i
    inne eufemizmy to ja wypisuje?

    Pozdro.. TK