    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Date: Tue, 29 Mar 2016 16:34:08 +0200
    <56f50935$0$22833$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <56f52890$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <nd3cbh$oo2$1@node1.news.atman.pl>
    <56f57554$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
    <nd4eno$sc6$1@node2.news.atman.pl>
    <56f5c2a2$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    <nd5l5a$o8$1@node1.news.atman.pl>
    <56f7e7fd$0$22833$65785112@news.neostrada.pl>
    <nddhb0$p2q$1@node1.news.atman.pl>
    <56fa8847$0$649$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2016-03-29 o 15:51, JDX pisze:
    > [...]
    > No właśnie, a homo-praw nie udało się nigdzie wprowadzić w życie chyba
    > od zarania dziejów ludzkości. :-D A przynajmniej nie słyszałam aby homo
    > byli jakoś uprzywilejowani w stosunku do hetero w starożytnym Egipcie
    > czy Grecji. Więc nie panikuj. :-D

    Ale to jest proces. Juz heteroseksualni mozna powiedziec, ze sa
    dyskryminowani przez zastapienie ojca i matki rodzicami z cyframi. Gdyby
    bylo jak w Australii - przyjezdzajcie i zyjcie jak my, albo nie
    przyjezdzajcie to OK. Ale tak nie jest. Nie byloby problemu z rodzicami
    gdyby w kilku krajach paru pojebow nie wpadloby na pomysl adoptowania
    dzieci. Wlasciwie to nawet nie ma co miec pretensji do homoseksualnych.
    Oni biora co daja. Pretensje mozna miec do rzadzacych, ze takie glupoty
    przechodza. Ale taka jest demokracja niestety.

    > Dla chrześcijan życie ludzkie miało i ma przecież wielką wartość. Na
    > podstawie ,,definicji", która brzmi ,,nie zabijaj" czy ,,nie morduj" jak
    > kto woli. :-D A jeśli nawet życie ludzkie było wtedy mało warte, to co
    > to ma do rzeczy? Muszę przyznać, że logikę masz powalającą. :-D
    > Katolicką, można by się rzec. :-D

    Cofasz sie do czasow w ktorych zycie nie mialo wartosci. Nic na to nie
    poradze. To nie znaczy, ze ja cos tlumacze, ale tak po prostu bylo. W
    Stanach przeciez nie tak w sumie dawno mozna bylo niewolnika zabic bez
    powodu. Dlatego przenoszenie tego do naszych czasow nie ma sensu bez
    tamtej perspektywy.

    > Znaczy się co jest git? Ci ,,wymagający katolicy", którzy uważają się za
    > ,,madrzejszych od papieża" są git? :-D A trudne nie było, bo ,,katolicy" o
    > których piszesz to nie są żadni katolicy. Oni tylko deklarują, że są
    > katolikami, a takie deklaracje przecież nic nie znaczą (czego dowodziłeś
    > w wątku o ustaszach). :-D

    Nikt normalny nie popiera Ustaszy czy Srebrnicy. Do tego nie trzeba byc
    katolikiem. Ale Ustasze to tez szczegolna perspektywa geografii, religii
    i czasow. Zalatwiali sprawy miedzy soba badz co bac, nie pierwszy raz.

    > Ja zrozumiałem to tak, że papież wzywa, aby pomagać muzlimskim
    > uciekinierom. Jak to można jeszcze inaczej zrozumieć? :-D Chociaż... Po
    > uważnym wczytaniu się w ten tekst wychodzi na to, że to nie papież wzywa
    > do pomocy uciekinierom, a sam Chrystus. :-D

    Dokladnie tak, ale myslalem, ze to Ci sie nie podoba. Tak jest OK.

    TK