  • Data: 2016-03-30 10:26:56
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-30 o 07:19, Budyń pisze:

    > ja sie w koncu musze z tobą zgodzić - jakich argumentów by nieużywac

    Bo Ty nie używasz siły argumentów, lecz argumentów siły. Uważasz, ze tak
    ma być i tylko Ty masz rację.

    > ty twardo stoisz na swoim stanowisku choćby zalać cie milionem faktów.

    Jakim milionem faktów?
    Gdzieś, ktoś, coś, komuś, ale nie wiadomo kto, nie wiadomo gdzie i nie
    wiadomo dlaczego.

    > Postawa dość fanatyczna.

    Masz rację. Twoja postawa to fanatyzm.

    > A do manka tyle po kolei bzdur i nieścisłosci wypisałes ze tydzien by zeszło je
    prostować: np. "Dlaczego utożsamiasz gejów z pedofilami?" np bo tak mowi
    > statystyka.

    Twoja czy czarnych? :)

    > "Podczas gdy homoseksualiści stanowią 1-3% populacji, aż 1/3 aktów pedofilii
    popełniana jest przez homoseksualistów (1a)"
    > (1a) Kurt Freund, Robin Watson, and Douglas Rienzo, "Heterosexuality,
    Homosexuality, and Erotic Age Preference," The Journal of Sex Research 26, No. 1
    (February, 1989): 107.

    > i tak dalej, tyle że szkoda prądu

    Chłopie, uważasz się za osobę, która posiada rozum. Pomyśl skąd
    statystyki mogą wiedzieć ilu Zenków pieprzy Heńków? Statystyki tylko i
    wyłącznie wiedzą o gwałtach, w przypadku których było prowadzone
    postępowanie sądowe. Siłą rzeczy są to także gwałty na nieletnich. Nie
    wszystkie te gwałty były dokonane przez osoby homoseksualne. Wiele z
    nich było gwałtami dokonanymi przez osoby heteroseksualne, a w dużej
    mierze przez własnych rodziców.
    Stanowcza większość homoseksualistów się nie ujawnia, ani nie wchodzi w
    konflikt z prawem, dlatego nie figurują w żadnych statystykach.
    Poza tym oficjalne statystyki mówią że 30-40 % pedofilów to osoby
    homoseksualne i biseksualne. Zatem reszta tj. 60-70 % to osoby
    heteroseksualne.

    Niestety nie ma statystyk, które odnoszą się do częstości występowania
    pedofilii wśród homoseksualistów, bo nikt tych homoseksualistów nie
    rejestruje. Statystyki tylko szacują, ale nie ma rzetelnych danych. Poza
    tym często jak facet zgwałci chłopca to szufladkowany jest jako
    homoseksualista.
    Ciekaw jestem która ze statystyk byłaby większa, ilość pedofilów wśród
    homoseksualistów czy pedofilów wśród księży?

    Wg danych Abp Tomasiego w ciągu dekady 2004-2013 odnotowano 3420
    przypadków pedofilii wśród duchowieństwa, z czego 884 osoby zostały
    wykluczone ze stanu kapłańskiego, a wobec reszty zastosowano inne środki
    dyscyplinarne.
    Co daje 0,76% kapłanów to pedofile.
    Odnieśmy to do polskich pedofilów homoseksualnych:
    Załóżmy, że 1% populacji to homoseksualiści. Zatem w zaokrągleniu mamy w
    Polsce 400 tys. homoseksualistów.
    Jak podaje Fronda powołując się na statystyki Ministerstwa
    Sprawiedliwości karę za przestępstwa pedofilskie odsiaduje 1468 osób.
    Załóżmy, że 40% z nich to homoseksualiści. Zatem jest to 587 osób co
    stanowi 0,15 % pedofilów wśród homoseksualistów.
    Przy czym zauważ, że jest to wynik mocno zawyżony, ponieważ gdybym
    przyjął, że homoseksualistami jest 3% społeczeństwa to odsetek pedofilów
    wśród homoseksualistów wyniósłby 0,05%

    Jak więc widzisz to właśnie księża stanowią poważny problem - 0,76%
    a nie homoseksualiści 0,15 - 0,05%

    Jak więc widzisz portale takie jak Fronda i oraz sam kościół manipuluje
    statystykami, aby udowadniać swoje brednie i ukrywać problem pedofilii
    wśród księży.
    Lepiej dla manipulacji odnieść się do liczby osadzonych i wśród nich
    homoseksualistów traktując, że każdy przypadek współżycia mężczyzny z
    chłopcem to homoseksualizm (w tym także i relację ksiądz->chłopiec). Ale
    nawet mocno zawyżając statystyki na niekorzyść homoseksualistów to i tak
    się okazuje, że homoseksualistom jeszcze bardzo daleko do księży.
    To jest metoda odwrócenia uwagi od prawdziwego problemu.

    Ponadto Abp Tomasi:
    "Zastrzegł, że Stolica Apostolska nie ma kompetencji prawnych, by
    wszcząć postępowania w związku z przestępstwami popełnionymi poza
    Państwem Watykańskim. Zapewnił zarazem, że Watykan podejmuje wszelkie
    wysiłki, by wszczynać postępowanie kościelne wobec przedstawicieli
    kleru, którym postawiono zarzuty seksualnego wykorzystywania nieletnich,
    i to - jak dodał - "bez uprzedzeń wobec procedur sądowych w państwach,
    gdzie są rezydentami".

    A obowiązek zgłoszenia do prokuratury?
    Ile jeszcze przypadków "zamieciono pod dywan"?