    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 4 Apr 2016 07:10:19 -0700 (PDT)
    <56fc34cb$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndhdgd$aqp$1@node2.news.atman.pl>
    <56fc3e0b$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndhfd1$1m1$1@node1.news.atman.pl>
    <56fce3c3$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndirii$m7m$1@node2.news.atman.pl>
    <56fd3c50$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndk3q6$3g3$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <ndla1d$pi$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <ndrvlg$plu$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <ndt5rc$10o$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 kwietnia 2016 15:46:19 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Ma tyle ze jest wysokie prawdopodobienstwo ze w rodzinie homo adoptowane dziecko
    bedzie mialo lepiej niz w rodzinie patologicznej.

    jakies wsparcie na to masz - czy tylko własne, zwykle nieomylne przeczucie?

    ==================
    kanadyjski badacz Douglas W. Allen opublikował raport High school graduation rates
    among children of same-sex households
    [http://www.terpconnect.umd.edu/~pnc/allen-ss-grad.p
    df] zawierający analizy wyników ukończenia szkół średnich przez młodzież (w
    przedziale wieku 17 - 22 lata) pochodzącą z różnych typów rodzin. Analizy zostały
    przeprowadzone na podstawie kanadyjskiego spisu powszechnego przeprowadzonego w roku
    2006. Ogółem na podstawie metod przesiewowych wyodrębniono i przeanalizowano 1400074
    dzieci wychowane w normalnych heteroseksualnych małżeństwach, 129991 wzrastające w
    heteroseksualnych związkach konkubenckich, 423 osoby wychowywane przez ojców-gejów,
    969 dzieci wychowywane przez matki-lesbijki, 99978 wychowanków heteroseksualnych
    samotnych ojców i 336036 osoby wychowywane przez heteroseksualne samotne matki.
    Najwyższe wskaźniki ukończenia szkoły cechuje młodych dorosłych wychowywanych w
    stabilnych heteroseksualnych rodzinach, młodzi z wszystkich pozostałych typów
    gospodarstw domowych osiągnęli wyniki gorsze, w przypadku dzieci wychowywanych przez
    homoseksualnych rodziców wskaźnik ukończenia szkoły średniej wyniósł 65% w porównaniu
    do młodzieży z rodzin heteroseksualnych.
    Co ciekawe, córki wychowywane przez homoseksualnych rodziców osiągnęły wyniki gorsze
    niż synowie. Allen, krytykujący metodologię analogicznych amerykańskich badań
    Rosenfelda z 2010 konkluduje, iż nie da się utrzymać twierdzenia o "braku różnic"
    pomiędzy dziećmi wzrastającymi w normalnych, heteroseksualnych rodzinach
    biologicznych a dziećmi wychowywanymi przez homoseksualnych rodziców.

    b.