  • Data: 2015-08-28 11:31:59
    Temat: Re: Wędzarnia - "oryginalne" projekty
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 11:27:10 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Tylko piwko z kumplem to mogę sobie pić właśnie w ogrodzie, siedząc i po
    > prostu gadając. Nie muszę przy tym się męczyć z doglądaniem wędzarnika.
    > Tak samo, jak na rybach jesteś. Siedzi miło na świeżym powietrzu i
    > czasem coś tam skubnie ten haczyk przy okazji. Tu nie ma dużej roboty
    > tylko sama przyjemność i odpoczynek praktycznie :)

    Przy wedzeniu dokladnie tak samo. Rozpalenie, odczekanie az sie rozpali,
    nagrzeje (zalezy jaki wedzarnik) i potem tylko dogladanie raz na jakis czas
    jaka tam temperaturka (ja w swoim sobie zrobie sonde i bezprzewodowy
    termometr). Ja robie wedzarnik z klinkieru. Wada oczywiscie taka, ze sie wolno
    rozgrzewa ale za to trzyma stabilnie temperature i nie ma duzych wahan -
    latwiej nad nia zapanowac niz w wedzarniku a'la np. drewniana beczka :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.