    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 18 Feb 2019 01:41:46 -0800 (PST)
    <5c5dde42$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    <1...@g...com>
    <1...@m...org>
    <3...@g...com>
    <bsrzv41my8g2$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    <131akkjt407on$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <okehijdkj1gw$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <1odjcmaqfjlx7$.dlg@myjk.org>
    <1...@g...com>
    <1214xz2vu2rio$.dlg@myjk.org>
    <d...@g...com>
    <wx3dsdsnpe7t$.dlg@myjk.org>
    <a...@g...com>
    <x...@m...org>
    Subject: Re: Węgiel vs pellet
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 09:08:28 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:

    > Napisałem. Moja córka była nękana psychicznie i fizycznie przez
    > rówieśniczkę z klasy.

    czyli nie przez klasę, katolicką społecznosc, tylko przez jakies jedno dziecko z
    problemami. Zaraz sie okaże ze nic to wspolengo z religią nie miało, mam rację?
    No ewentualnie religia stanowiła pretekst a nie powód, tak jak odmienna sukienka.

    > Dziki zachód jest lepszy niż dziki wschód do którego byśmy wrócili
    > występując z "dzikiej UE".

    no to sie różnimy w poglądach

    > Daje wszystkim równe prawa. Jak miesięcznice robili jako spektakl
    > polityczny jednej partii to było dobrze, jak homo wychodzą na ulicę, bo ich
    > przez cały rok gnębią wyzywając od zwyrodnialców, to źle. Nadal wykazujesz
    > brak elementarnej tolerancji.

    Ja mam sporą dawkę tolerancji która mylisz z akceptacją i wsparciem.

    > Cytuję, jak mniemam, ciebie:
    >
    > "a wiesz co, znacznie wieksze widze zagrozenie w lewackich zwariowanych
    > ideologiach seksistowskich niż w piecach na węgiel."
    >
    > Tłumacząc, ponownie, wolisz żebyśmy się truli węglem z niskiej emisji w
    > drugiej dekadzie XXIw. niż żeby była edukacja seksualna (wulgarnie nazwana
    > przez ciebie j.w.) w szkołach.

    tak własnie wolę! Bo nie widze zakazu smrodów byśmy nie wprowadzali samodzielnie bez
    zestawu z genderową ideologią.

    > Napisz to proszę tak żeby było zrozumiałe.

    Nie ma zadnych filozoficznych podstaw by kobieta była samodzielnym sędzią i katem dla
    nienarodzonego cżłowieka.

    > Jeśli chodzi tylko o komfort, to czekam kiedy, jako obrońca każdego życia
    > nienarodzonego, zaadoptujesz niepełnosprawne dziecko

    a mogę wesprzeć jakis osrodek dla takich osób?

    > Już o tym pisałem, to tak jak przy autyzmie poszczepionkowym -- nie
    > wzrosła, tylko przestało to być tematem tabu, mówi się o tym otwarcie także
    > dzięki edukacji seksualnej, a w związku z tym rejestruje przypadki które
    > wcześniej były ukrywane ze wstydu, strachu etc.

    ciąże były ukrywane? Znaczy sie jak to sie robi?

    > Ja tu jestem sam, towarzyszu. Nie, nie jestem, sam nigdy bym tego nie
    > zrobił.

    doszlismy do porozumienia

    Ale to nie moje sumienie, nie odpowiadam za innych, za ich sytuację
    > mentalną, materialną.

    podejrzewam ze nie jestes pedofilem, czy jestes za zakazem pedofilii dla innych
    których sytuacji nie znasz? Bądz za zakazem kradzieży?

    Bo jeśli dziecko ma się urodzić i utworzyć patologię,
    > to żadna to korzyść dla społeczeństwa.

    to trzeba go zabić? kurfa, hitler też tak myślał

    > Jak na wierzącego w coś czego nikt w życiu nie widział, to wyjątkowo mało
    > wierny jesteś. Tak doradzał m.in. cioteczny brat mojej żony, położnik
    > aktualnie, bo poczatkowo chciał być kardiochirurgiem dziecięcym. :P

    dekiel jakis

    wycinam juz te fragmenty dyskusji gdziesmy sie zapętlili

    > Czyli wolisz ciemnogród. Pewnie dlatego, że sam nie potrafisz o tym
    > rozmawiać i do studiów będziesz dziecku utykać że je bocian przyniósł.

    mozesz miec dowolne podejrzenia dlaczego

    > Która dla kościoła, a przez to dla wielu ludzi, nie jest zwykła tylko jest
    > wytworem szatana. Przez co niektórzy rezygnują z _leczenia_.

    czyli kosciół nic takiego nie mowił?

    > Bez języka, komunikacji, elementarnej wiedzy w zasadzie nie da się
    > egzystować w społeczeństwie. Bez wiary się spokojnie da.

    Pozwolisz żeby to rodzice decydowali o tym co jest istotne?

    > Bełkoczesz niczym rasowy ksiądz z ambony. Ja "grzeszę" zdecydowanie mniej
    > niż większość katolików którzy gorliwie chadzają do kościoła. Wnioskuję na
    > podstawie zawziętej katolickiej rodziny mojej żony. Przykładów mam tutaj na
    > pęczki, m.in. ciotka organistka co się z księdzem zabawiała, druga ciotka
    > po teologi, obydwie rozwiedzione. O księdzu z obecnej parafi, co na dziwki
    > chodził i w karty przegrał pół majątku parafii nie wspomnę (i wyjątkowo
    > żenujące jest, że to do dzisiaj jest tajemnica poliszynela). Dlatego m.in.
    > do kościoła nie chadzam, bo mnie w oczy kole hiporyzja.

    to chadzaj do innego, nie ma zakazu. Gdyby mój proboszcz wyskoczył z wypasioną furą
    to by mojej kasy więcej nie zobaczył.

    > Dziękuję, ja mam otwarty umysł.

    to typowy tekst płaskoziemców :-)

    b.