  • Data: 2020-01-20 10:29:06
    Temat: Re: Węglową ekologia
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 09:18:17 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > To ja mam pytanie dodatkowe - czy poprawna jest hipoteza ze walczyć za ojczyzne >
    pójdą pisowcy, a platformersi uciekną? Czy którys z wyborców platformy mógłby
    > mnie uświadomić? Wystarczy jeden który sie przyzna ze glosuje na platforme, a za
    > ojczyzne też poszedłby narazać życie.

    Pisostwo czy platformerstwo nie ma kompletnie żadnego wpływu na poczucie
    patriotyzmu, mimo że środowisko karków i kiboli deklaruje się jako patrioci.
    To jest zbyt złożone zagadnienie, żeby to sprowadzić tylko do orientacji
    politycznej ;)

    L.