  • Data: 2015-05-29 22:55:45
    Temat: Re: Wełna skalna na elewacji
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 maja 2015 22:33:48 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
    > A jak oceniasz prawdopodobienstwo takiego zdarzenia:
    > Palisz w kominku, co sie mialo spalic, to sie wypalilo, mijaja 2 dni od
    > wygaszenia kominka, wrzucasz popiol do plastikowego kubla, ale sie
    > gdzies spieszysz i zostawiasz wyrzucenie popiolu na kompost na pozniej.
    > No i teraz zagadka: co bylo dalej?
    > No dobra, nie bede trzymal w niepewnosci, dalej bylo mycie scian w calym

    czy ja nie mówie ze wypadki sie nie zdarzają? Jasne ze sie zdarzają - ile takich jak
    twój? Pewnie jeden na całą europe na 50lat. Czy zatem sesnsownie byłoby wprowadzic
    zabezpieczenie techniczne na wypadek takiego zdarzenia (nie wiem jakie - zapewnic
    bunkier do odstawienia tego wiadra na chwile)? Oczywiscie nie - niezależnie od faktu
    ze ten pozar zaistniał.
    Oczywiscie po zdarzeniu psychika każe siegac do "bezpieczniejszych" rozwiązan. Tyle
    ze to fobia a nie zwyczajna technika.

    b.