  • Data: 2015-05-30 01:50:30
    Temat: Re: Wełna skalna na elewacji
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 maja 2015 22:33:48 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
    > Powitanko,

    koszty do fobii:-) Z tym nie dyskutuje:)

> [...]
    > nie byc do konca wypalony po 2 dniach, to ja wszystkie materialy
    > budowlane zaczalem dzielic na palne i niepalne i nawet krzesla ogrodowe
    > impregnowalem czyms ogniochronnym. Paranoja normalnie. I firanek nie
    > mam, chyba, ze znajde niepalne.
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa
    > --
    > "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    > -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    Oceniam że zdarzenie miało związek z bezmyślnością użytkownika kominka. Wystarczyło
    wsadzić wiaderko z popiołem do kominka. Jak kupiliśmy piec na drewno to następnego
    dnia zorganizowałem dwudziesto litrowy metalowy pojemnik po farbie. Mogę do niego
    palące drewno wrzucić i nic się nie stanie.