eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWentylacja mechaniczna bez GWC latem - czy jest gorąco? › Re: Wentylacja mechaniczna bez GWC latem - czy jest gorąco?
  • Data: 2014-04-01 11:58:24
    Temat: Re: Wentylacja mechaniczna bez GWC latem - czy jest gorąco?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 28 Mar 2014 09:49:05 +0100, Ergie

    > Co to znaczy nie bierze się? Kto nie bierze? Ja jak projektowałem to brałem.
    > Inni w firmie gdzie pracowałem też.

    Ha, zaatakowałem żonę w temacie. Żona szybko sobie przypomniała, że
    magistra pisała z budynków energooszczędnych (w 2005). Zaglądamy do jej
    pracy a tam, na przedostatniej stronie pełne tabele zysków słonecznych w
    zależności od stron świata, wzory, itp. Ileż ja się tego naszukałem swego
    czasu właśnie pod klimatyzację (i g.. znalazłem w sumie argh!), a tu
    wszystko było pod ręką. :D

    --
    Pozdor Myjk