    Subject: Re: Wentylacja ocieplenia
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <57a4f2e6$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    From: MK <m...@b...cn>
    Date: Sat, 6 Aug 2016 13:36:48 +0200

    W dniu 06.08.2016 o 10:32, Budyń pisze:
> [...]
    uwazasz to ok, ja uwazam inaczej.

    to ja, zamiast dopilnowac mntażu okien, wyprzedzająco spartaczę sobie montaż
    ocieplenia.

    > buahahaha :-) Układ nie jest w takiej równowadze jak piszesz - ten twój układ lekko
    zawilgocony samoistnie zawilgaca sie bardziej. Bzdura.

    Tak sobie palnąłeś że bzdura czy masz jakieś argumenty? Jeśli w Twoim
    perfekcyjnym wykonaniu nastąpi przeciek z różnych przyczyn, a na
    przestrzeni dziesiątków lat wykluczyć tego nie możesz to wada będzie się
    pogłębiać i o tym traktuje artykuł który zalinkowałem na początku.
    Mam wrażenie że wywołuje u Ciebie dysonans poznawczy bo wykonałeś w
    sposób niewłaściwy tylko przyznać się do błędu nie potrafisz.

    > Tak własciwie to nie wiem po co jeszcze o tym gadamy - czy ty w ogóle masz lub
    zamierzasz miec kanadyjczyka?

    A co to ma do rzeczy - mam czy nie mam? Jak nie mam to jestem głupi i
    mam nie dyskutować a jak mam to nagle sytuacja teoretyczna się zmienia?

    --
    M.