  • 1. Data: 2016-11-06 08:45:04
    Temat: Wideofon z dwiema centralkami - na parterze i na piętrze
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Zrobiłem wstępne rozpoznanie tematu i nie udało mi się znaleźć
    wideofonu, który miałby:
    - dwie centralki z monitorami;
    - obsługę dwóch dzwonków (jeden przy furtce, drugi pod drzwiami do domu);
    - dzwonek przy furtce z klawiaturą do wpisania kodu zwalniającego
    elektrozaczep.

    Poradzicie coś?

    --
    MN

  • 2. Data: 2016-11-06 10:37:25
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 listopada 2016 08:44:57 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    > - obsługę dwóch dzwonków (jeden przy furtce, drugi pod drzwiami do domu);
    > - dzwonek przy furtce z klawiaturą do wpisania kodu zwalniającego

    Ciekaw jestem jak załatwisz sprawe szybkiego zużycia wspolczesnej elektroniki? Za
    5lat którys z tych elementów nie bedzie dzałał, a zamiennika nie kupisz bo bedą nowe
    modele.

    b.

  • 3. Data: 2016-11-06 10:38:18
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2016-11-06 o 08:45, Marcin N pisze:

    > Poradzicie coś?

    http://www.miwiurmet.pl/
    Albo sam sobie złożysz z komponentów albo zadzwoń do nich to Ci zestawią
    wg zamówienia, ale tanio nie będzie ....

    Olo

  • 4. Data: 2016-11-06 10:45:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.11.2016 o 08:45, Marcin N pisze:
> [...]
    > - obsługę dwóch dzwonków (jeden przy furtce, drugi pod drzwiami do domu);
    > - dzwonek przy furtce z klawiaturą do wpisania kodu zwalniającego

    dwie kamery wifi z audio jako kamery, dwa tablety jako monitory. do tego
    zupełnie niezależny system otwierania zamka, coś jak piloty do
    otwierania samochodów. tanio, ale druciarstwo

    jeszcze gorsze druciarstwo. dwie kamery cctv, stare telewizorki z
    przenośnych odtwarzaczy dvd (albo z lusterek samochodowych z kamerą
    cofania). Audio - osobny obwód. Otwieranie elektozaczepu i kod - osobne
    obwody. Da się to zrobić.
    ToMasz

    PS mam nadzieje że swoje twarzy przy furtce nie chcesz pokazywać na
    monitorku?

  • 5. Data: 2016-11-06 11:51:40
    Od: ArekM <a...@g...com>

> [...]
    > - obsługę dwóch dzwonków (jeden przy furtce, drugi pod drzwiami do domu);
    > - dzwonek przy furtce z klawiaturą do wpisania kodu zwalniającego

    Dwa monitory to nie problem, gorzej z reszta :)
    na czym miałaby polegać obsługa dzwonka przy drzwiach?

    --
    PozdrawiAM!

  • 6. Data: 2016-11-06 12:09:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-11-06 o 11:51, ArekM pisze:

    > Dwa monitory to nie problem, gorzej z reszta :)
    > na czym miałaby polegać obsługa dzwonka przy drzwiach?

    Na tym samym, co przed furtką, tyle, że nie otworzę zdalnie drzwi.
    Znaczy rzucę okiem, kto dzwoni i ewentualnie "dam głos".

    --
    MN

  • 7. Data: 2016-11-06 14:18:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - obsługę dwóch dzwonków (jeden przy furtce, drugi pod drzwiami do domu);
    > - dzwonek przy furtce z klawiaturą do wpisania kodu zwalniającego

    Gdzie robiłeś to rozpoznanie?

    Musisz szukać w rozwiązaniach systemowych:
    CODI
    ACO
    Proel
    Wekta
    BTicino
    Came
    BPT
    i inne

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2016-11-06 14:50:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    z moich skromnych doswiadczen wynika ze jedna centralka musi byc w sraczu. Nie ma jak
    nadawac akurat paczke i slyszec ze ktos sie dobija.

  • 9. Data: 2016-11-06 18:51:45
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >z moich skromnych doswiadczen wynika ze jedna centralka musi byc w sraczu.
    >Nie ma jak nadawac akurat paczke i slyszec ze ktos sie dobija.

    Można zrobić domofon z przekierowaniem na komórkę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2016-11-06 18:56:01
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
    napisał:
> [...]

    Ciekaw jestem jak załatwisz sprawe szybkiego zużycia wspolczesnej
    elektroniki? Za 5lat którys z tych elementów nie bedzie dzałał, a zamiennika

    Porządni producenci domofonów serwisują swój sprzęt po 10 lat i dłużej.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba