  • Data: 2017-04-21 01:28:55
    Temat: Re: Wieża ciśnień zamiast zbiornika ciśnieniowego
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nawijasz makaron na uszy. Co ma predkosc do bakterii jak bakterie poruszaja sie z
    predkoscia wody. To tak jak idzies spacerkiem i jednoczesnie poruszasz sie z zawrotna
    predkoscia wynikajaca z tego ze Ziemia sie obraca. Jakos Cie ta predkosc nie zabija.
    Rury sa cienkie bo wydajnos zrodla jest mala. Z powodu malej wydajnosci zrodla wody
    nie wystarczylo by jej w godzinach szczytu. Dlatego magazynuje sie ja przez cala dobe
    zeby wykorzystac w dwie godziny. W Polsce na razie wystarcza wody dla gospodarstw
    domowych i nie ma potrzeby zeby brac przyklad rodem ze sredniowiecza. Poza tym wydaje
    mi sie ze w Polsce sanepid nie dopuscil by do eksploatacji budynku w ktorym woda dla
    ludzi i zwierzat byla by magazynowana w zbiorniku otwartym. Otwarty zbiornik na wode
    przeznaczona dla ludzi i zwierzat jest tak glupi ze nikomu w Polsce w XXI wieku nie
    powinien przyjsc do glowy. Do podlewania ogrodka zbieranie deszczowki, jestem za
    jesli sa warunki. Wykorzystanie szarej wody do splukiwania kibla, tez jestem za jesli
    sa warunki. Otworz spluczke i napij sie z niej wody. Najpierw nabierz do szklanki i
    przed wypiciem sprawdz dlonia co jest na sciankach spluczki.