    From: "Jacek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wilgotność - jak się szybko pozbyć??
    Date: Mon, 24 Aug 2009 09:42:37 +0200

    Ja nie wiem, jak z deską barlinecką. Kiedy układałem boazerie z desek 15 cm
    szerokości z litego drewna to robiłem to w czasie największych upałów, a
    deski miałem wysezonowane. Teraz mimo wszystko się rozeschły i gdzieniegdzie
    są szpary.
    Następnym razem poczekałbym z układaniem do zimy i tak minimum miesiąc po
    rozpoczęciu grzania zabrałbym się za układanie przy ciągłej pracy c.o.
    Deska barlinecka powinna być znacznie odporniejsza, a poza tym ważna jest
    wilgotność drewna.
    Jacek