  • 21. Data: 2020-04-26 21:59:37
    Temat: Re: Wilgotność w pomieszczeniach, za sucho jest.
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 23.04.2020 23:26, s...@g...com wrote:
    > W polsce powietrze na zewnatrz ma okolice 60% wilgotnosci. Gdybyscie mieli otwarte
    okna to mniej wiecej tyle by wam powinno tam panowac.

    > [ciach]
    >
    > Jak chcesz miec dobrze to tylko i wylacznie naprawa wentylacji.

    Szczygiel i Ty takie głupoty piszesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 22. Data: 2020-04-27 19:13:00
    Od: Kadar <o...@g...com>

    No widzicie a tu z wilgotnością nie mają problemu. Nie ma izolacji (ani poziomych ani
    pionowych) więc w mury wszystko wsiąka jak w gąbkę. Na wiosnę wsiąknie, latem
    odparuje. I wilgotność jest. Nawet to czuć.
    Kadar
    Stay home
    Stay healthy
    Stay strong

  • 23. Data: 2020-04-27 20:14:01
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 26 kwietnia 2020 14:59:39 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    otwarte okna to mniej wiecej tyle by wam powinno tam panowac.

    > Szczygiel i Ty takie głupoty piszesz?

    Skoro juz walisz po nazwisku to przynajmniej wal bez bledow. I tak wyjdziesz na
    buraka ale nie na az takiego.

  • 24. Data: 2020-04-28 22:01:09
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 27.04.2020 20:14, s...@g...com wrote:
    > Skoro juz walisz po nazwisku to przynajmniej wal bez bledow. I tak wyjdziesz na
    buraka ale nie na az takiego.

    Wskazałem trzy Twoje zdania. Pierwsze jeżeli stwierdza stan permanentny
    - jest nieprawdziwe. Drugie tylko pod warunkiem że i temperatura w
    pomieszczeniu będzie identyczna jak na zewnątrz - powodzenia zimą.
    Trzecie, naprawia się coś co jest zepsute, a wentylacja jak wskazuje
    nazwa - wentyluje.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz