  • 1. Data: 2020-04-21 11:23:57
    Temat: Drabina składana
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Ktoś ma i może potwierdzić, że to się sprawdza w sensie, że się nie
    ugina poza granice komfortu użytkowania. 350-400 cm.
    Składana teleskopowa z racji możliwości przewiezienia autem.

    Robert

  • 2. Data: 2020-04-21 11:56:46
    Temat: Re: Drabina składana
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 kwietnia 2020 11:23:56 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Ktoś ma i może potwierdzić, że to się sprawdza w sensie, że się nie
    > ugina poza granice komfortu użytkowania. 350-400 cm.
    > Składana teleskopowa z racji możliwości przewiezienia autem.
    Sąsiad ma tego typu(nie konkretnie ta)
    https://www.b2b-partner.pl/drabina-teleskopowa-12-st
    opni-3-8-m/?gclid=EAIaIQobChMI2tjy55_56AIVQqmaCh0P0g
    RwEAQYAiABEgJp3fD_BwE
    Używałem już kilkanaście razy u siebie. Ważę ponad 100kg i nie było problemów.
    Właściwie jeden problem jest- trzeba uważać na paluchy podczas składania bo łatwo
    palce przykleszczyć.
    Sąsiad tez z 80 kg wazy i swego czasu montował anteny satelitarne i nie narzekał
    Tak mi się ona spodobała ze zamierzałem taka kupić ale skoro zza płota pożyczyć
    zawsze mogę to z kupna zrezygnowałem

  • 3. Data: 2020-04-21 12:03:12
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-21 o 11:23 +0200, Robert Wańkowski napisał:
    > Ktoś ma i może potwierdzić, że to się sprawdza w sensie, że się nie
    > ugina poza granice komfortu użytkowania. 350-400 cm.
    > Składana teleskopowa z racji możliwości przewiezienia autem.

    Miałem obie wersje. Składaną kupiłem dawno temu do drobnych prac w
    domu, wybrałem taką tylko dlatego, że to była jedyna z Castoramy którą
    byłem w stanie przewieźć Smartem. O takie coś:

    https://media.castorama.fr/is/image/Castorama/345497
    2814887_01P

    Działała bez zarzutu, żadnego uginania itp, kosztowała jakoś ok. 80
    euro i miała ze 3 m z hakiem. Jedyny minus to nieco upierdliwe
    rozkładanie/składanie, był tam system zatrzasków który trzeba była
    powciskać i wyginać się żeby to wszystko złożyć do kupy.

    Później do firmy kupiłem teleskopową, niecałe 4m, chyba ta:
    https://www.amazon.fr/dp/B07BLM3C8R?tag=duckduckgo-f
    fab-fr-21&linkCode=osi&th=1&psc=1

    Wchodził na nią pracownik ciężkiej (w porównaniu do mnie) wagi - jakieś
    90kg na oko. Nie spadł. Dużo sprawniej się składa od tej łamanej, ale
    minus taki że to tylko prosta drabina, tzn. nie może sama stać.

    Mateusz

  • 4. Data: 2020-04-21 12:47:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > minus taki że to tylko prosta drabina, tzn. nie może sama stać.
    No to kupiłem teleskopową, którą można złożyć w A.
    Opiszę wrażenia z wskości ostatniego szczebla. :-)

    Robert

  • 5. Data: 2020-04-21 20:56:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Ktoś ma i może potwierdzić, że to się sprawdza w sensie, że się nie
    > ugina poza granice komfortu użytkowania. 350-400 cm.
    > Składana teleskopowa z racji możliwości przewiezienia autem.
    >
    > Robert

    Tylko nie teleskopowa. Gówno totalne, a przy tym można połamać palce jak
    ktoś nieuważnie odblokuje. Mam akurat kilka sztuk takich udostępnionych
    do użytku.

    Jeżeli już to polecam tego typu:
    https://sklep.drabiny.info/wielofunkcyjna-drabina-pr
    zegubowa-higher-4x3-z-podestem.html

    Osobiście używam i sobie chwalę. Jest tylko jedno "ale". Nie nadaje się
    do prac gdzie sypie się gruz i syf, bo przeguby się później blokują.

  • 6. Data: 2020-04-21 21:07:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-21 o 20:56, Uzytkownik pisze:
    > Tylko nie teleskopowa.

    Już po ptokach. :-)
    A dlaczego... jak to wyraziłeś kiepska? :-)
    Poza łamaniem palców.

    Robert

  • 7. Data: 2020-04-21 21:57:18
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-21 o 20:56 +0200, Uzytkownik napisał:
    > Tylko nie teleskopowa. Gówno totalne

    Z tym stwierdzeniem bym polemizował. Taka drabina zapewne nie nadaje
    się dla zawodowca, który chciałby użytkować ją intensywnie dzień w
    dzień, ale dla niedzielnego majsterkowicza który potrzebuje coś sięgnąć
    dwa razy do roku? W sam raz.

    > a przy tym można połamać palce jak ktoś nieuważnie odblokuje.

    A to rzeczywiście fakt. Składanie potrafi być zdradzieckie.

    > Jeżeli już to polecam tego typu:
    > https://sklep.drabiny.info/wielofunkcyjna-drabina-pr
    zegubowa-higher-4x3-z-podestem.html

    O, to zupełnie to, o czym pisałem wcześniej. Też polecam, i też wolę tę
    wersję od teleskopowej (co nie znaczy że teleskopowa jest w jakikolwiek
    sposób wybrakowana).

    > Osobiście używam i sobie chwalę. Jest tylko jedno "ale". Nie nadaje
    > się do prac gdzie sypie się gruz i syf, bo przeguby się później
    > blokują.

    Zgadza się - używałem swojej m.in. przy gipsowaniu, i trzeba było nieco
    walczyć z przegubami. W mojej dało się je wyczyścić bez większego
    trudu, ale trzeba o tym wiedzieć i mieć na to czas.

    Mateusz

  • 8. Data: 2020-04-23 17:07:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Opiszę wrażenia z wskości ostatniego szczebla.

    Myślałem, że będzie bardziej wiotka. Z przytrzaskiwaniem palców podczas
    składania, to wystarczy pomyśleć nad kolejnością działań. :-)

    Jak dla mnie to rewelacja biorąc pod uwagę, że przewiezie się osobówką.

    Robert

  • 9. Data: 2020-04-23 19:57:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Jak dla mnie to rewelacja biorąc >pod uwagę, że przewiezie się >osobówką.

    Linka daj

  • 10. Data: 2020-04-23 20:29:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-23 o 19:57, Kris pisze:

    > Linka daj

    Masz. :-)

    https://allegro.pl/oferta/drabina-teleskopowa-przegu
    bowa-wys-rob-4-8-m-pok-7779343610?snapshot=MjAyMC0wN
    C0yMVQxMDo0NDoxNC4zNTdaO2J1eWVyOzdkMWM4NzFiYmY0NTIxY
    jExMDQ3ZDIxMzBlZTgxZWMzNjM5MTU3ZWU5MzgzODg3ZDRmZWI0M
    DkzNzY4NTU4MDg%3D

    Nie wiem dlaczego się połamał, (link).
    https://tiny.pl/7mhmn

    Robert