  • 1. Data: 2020-04-17 22:16:17
    Temat: Czesc chlopaki i dziewczyny
    Od: Maniek4 <s...@w...fju>

    Jak w temacie, pozdrawiam starych wyjadaczy

    Pozdro.. TK

    Avast.

  • 2. Data: 2020-04-18 03:16:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Jak w temacie, pozdrawiam >starych wyjadaczy

    Maniek wrócił?
    Archeo
    Pozdrowiam
    Solar działa czy na FV przeszedłeś?

  • 3. Data: 2020-04-18 10:56:57
    Temat: Re: Czesc chlopaki i dziewczyny
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 17 kwietnia 2020 22:16:18 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Jak w temacie, pozdrawiam starych wyjadaczy

    witamy, może wróci troche normalnosci. Ostatnio mamy najazd hunów zaimportowanych z
    innych grup, którzy oblegają w niewybredny sposób zenka.
    uszy więdną, morale siada...

    b.

  • 4. Data: 2020-04-18 11:28:36
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-18 o 10:56, Budyń pisze:

    > witamy, może wróci troche normalnosci. Ostatnio mamy najazd hunów zaimportowanych z
    innych grup, którzy oblegają w niewybredny sposób zenka.
    > uszy więdną, morale siada...
    >

    > b.

    Ma to na co sobie zasłużył. Jak widać nie tylko mnie zalazł za skórę.

  • 5. Data: 2020-04-18 11:33:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-17 o 22:16, Maniek4 pisze:
    > Jak w temacie, pozdrawiam starych wyjadaczy
    >
    > Pozdro.. TK

     I ja.

    Gdzie żeś się to był podziewał, jak Cię nie było?

  • 6. Data: 2020-04-18 14:49:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj przepis na wodny chleb. Jakoś ostatnio nie miałeś tutaj dobrego pr. Przypomnieć
    gdzie Cię jebali na funty? Różnica pomiędzy nami taka że jak się zaczniesz udzielać
    to od razu kilka osób w uproszczeniu mówi żebyś poszedł w pizdu i nie wracał. A za
    mną z innej grupy przylazl wariat, idiota, głupi chuj itp. i robi zamęt. Nikt go
    tutaj nie widział. Pojawia się i na grupie o tematyce związanej z budowaniem czy
    remontami wstawia że jestem wierszokleta. I Tobie się to podoba bo widocznie jesteś
    takim samym głupim chujem jak on. Amen.

  • 7. Data: 2020-04-18 16:12:01
    Od: collie <c...@v...pl>

    > A za mną z innej grupy przylazl wariat, idiota, głupi chuj itp. i robi zamęt. Nikt
    go tutaj nie widział. Pojawia się i na grupie o tematyce związanej z budowaniem czy
    remontami wstawia że jestem wierszokleta.

    Nie, nie jesteś. Posługujesz się mową wiązaną jak prawdziwy
    poeta, czego przykłady są w innym wątku. Dodałbym nawet -
    prawdziwy poeta-knajak, u którego wiązanki jak bukiety
    u Tuwima w Kwiatach polskich:

    Bukiety wiejskie, jak wiadomo,
    Wiązane były wzwyż i stromo.
    W barwach podobne do ołtarza,
    Kształt serca miały lub wachlarza
    Albo palety. Z niej to, kwietnej,
    Kolory brał bohomaz świetny,
    Rafael Rawy i Studzianny,
    Kiedy ku czci Najświętszej Panny
    Malował uczuć swoich kwiaty
    W tonacji bladej, choć pstrokatej.
    Ja nie o wiechciach z byle chwastu,
    Stawianych na werandzie na stół,
    Nie o wiązankach z kwiatów polnych,
    Może i wdzięcznych, lecz dowolnych,
    Nie o "naręczach", specjalności
    Wiochen i starszych dam rozwianych,
    Niosących je dla wykazania
    Polskości swej lub niewinności;
    Ja o bukietach z kunsztem, ładem,
    Z przewodnią myślą i układem...

    Takie właśnie są Twe wiązanki - z kunsztem i myślą
    przewodnią posyłane podmiotom lirycznym w Twoich
    wierszach.

  • 8. Data: 2020-04-18 16:58:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Weź się pierdol na koszt państwa a nie mnie będziesz pouczał. pizdziak niejedno ma
    imię. Od pewnego czasu odnoszę wrażenie że na grupach robi również jako pewien
    kundel.

  • 9. Data: 2020-04-18 17:08:15
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 18 kwietnia 2020 16:58:44 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Weź się pierdol na koszt państwa a nie mnie będziesz pouczał. pizdziak niejedno ma
    imię. Od pewnego czasu odnoszę wrażenie że na grupach robi również jako pewien
    kundel.

    nie moglibyście tak sie ponapierniczać w obrębie już zasyfionego wątku? Uprzejmie
    proszę.

    b.

  • 10. Data: 2020-04-18 17:10:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-18 o 11:33, Uzytkownik pisze:

    >  I ja.
    >
    > Gdzie żeś się to był podziewał, jak Cię nie było?

    Może Avast'a instalował? :-)

    Robert