  • 1. Data: 2020-04-16 11:27:20
    Temat: Zenek - zapoznany poeta z Bałut
    Od: collie <c...@v...pl>

    Z prostej ciekawości wszedłem na newsgrupę pl.soc.polityka,
    reklamowaną tu przez Runta. W rzeczy samej, Zenek Kapelinder
    świergoli (eufemizm) tam również w podobnym stylu jak tu,
    ale to nie nowina - ten typ tak ma, wszędzie. Dla mnie
    prawdziwym odkryciem był tam Zenek-poeta. Jest to poezja
    dosyć monotematyczna, pisana prostymi słowy, z częstochowskimi
    rymami, ale jednak urokliwa na swój bałuciarski sposób. By
    przybliżyć nieznane tu oblicze Zenka, ostatnie Zenkowe strofy
    przytaczam:

    Siedzi pizdziak na kanapie
    I po dupie się drapie
    Co wydrapie to zajada
    Jaka smaczna czekolada

    Wyszedł pizdziak przed chałupę
    Spuścił spodnie zrobił kupę
    runcik, runcik coś ty zrobił
    Jam chaupke przyozdobil

  • 2. Data: 2020-04-16 18:03:50
    Temat: Re: Zenek - nieznany poeta z Bałut
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-16 o 11:27, collie pisze:
> [...]
    > rymami, ale jednak urokliwa na swój bałuciarski sposób. By
    > przybliżyć nieznane tu oblicze Zenka, ostatnie Zenkowe strofy

    zenus idzie prosto na Nobla w dziedzinie "tfffurczości" śmietnikowej.
    Przy nim taki Mickiewicz czy inny Miłosz to cieniasy. ;-)))

    --
    Runt

    All's well that ends well!

  • 3. Data: 2020-04-16 19:00:21
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.04.2020 o 18:03, Runt pisze:

    > zenus idzie prosto na Nobla

    Po pierwsze primo, nie zmieniaj istniejącego tytułu wątku -
    "zapoznany" a "nieznany", to różnica, szczególnie dla poety.
    Po drugie primo, imiona pisz wielką literą, bez względu na
    stosunki uczuciowe z desygnatem. No, chyba że chcesz pod
    tym względem doszlusować do Zenka, który nie wie, że wojna
    się skończyła i dalej pisze "niemiec", jak za okupacji.

  • 4. Data: 2020-04-16 19:17:10
    Od: e...@g...com

    Po wojnie też pisali "niemcy" I taka miała być reguła po wsze czasy. Niestety,
    zrezygnowano z tego.

  • 5. Data: 2020-04-16 21:00:08
    Od: Kadar <o...@g...com>

    A ja jestem ZA. Lepiej, że wyżywa się w "poezji" niż gdyby miał z kijem bejsbolowym
    latać. Może niesmaczne ale przecież nikt nie każe tego czytać.
    K.

  • 6. Data: 2020-04-16 21:12:58
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.04.2020 o 21:00, Kadar pisze:

    > A ja jestem ZA. Lepiej, że wyżywa się w "poezji" niż gdyby miał z kijem bejsbolowym
    latać.

    Co prawda, to prawda. Bałuty i Chojny to naród spokojny -
    bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza. A poecie nie
    wypada napier... na Limance.

  • 7. Data: 2020-04-16 23:18:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeśli wojna się skończyła to daj linka do traktatu pokojowego pomiędzy niemcami a
    Polska. Zgodnie z prawem międzynarodowym wojny kończą się traktatami pokojowymi.
    Dokument kończący wojny ma mieć w tytule "Traktat Pokojowy" zawarty pomiędzy ..... .
    A następnie muszą się w nim znaleźć ustalenia co po wojnie każda ze stron ma zrobić.

  • 8. Data: 2020-04-16 23:23:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z góry i pod górę
    Cztery szkapy ciągną furę
    Kurwa z tyłu alfons w przedzie
    A na koźle pizdziak* jedzie

    * pizdziak vel runt dziura w dupie oczywiście.

  • 9. Data: 2020-04-17 00:08:31
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Z góry i pod górę
    > Cztery szkapy ciągną furę
    > Kurwa z tyłu alfons w przedzie
    > A na koźle pizdziak* jedzie

    Trzeba wycyzelować pierwszy wiersz (brak rytmu)
    i będzie sehr gut. Mein geliebter Dichter.

  • 10. Data: 2020-04-17 00:41:15

    Thu, 16 Apr 2020 12:00:08 -0700 (PDT), w
    om>, Kadar
    <o...@g...com> napisał(-a):

    > A ja jestem ZA. Lepiej, że wyżywa się w "poezji" niż gdyby miał z kijem bejsbolowym
    latać. Może niesmaczne ale przecież nikt nie każe tego czytać.
    > K.

    Z tego co wiem, to w jego wieku zamach kijem bejbolowym gwarantuje upadek
    (jeszcze większy niż teraz).