  • Data: 2009-05-20 09:23:29
    Temat: Re: Winorośle - 3 sadzonki nie odbiły po zimie
    Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> napisał w wiadomości
    news:4a13c5c2.0@news.qdnet.pl...
    > "Kajetana Kinga" wrote ...
    > Poczekałbym jeszcze ze dwa, trzy tygodnie, ale na przyszły rok bym nie
    > liczył.
    > Młode winorośle trzeba okrywać, a raczej opsypywać w naszym klimacie,
    > nawet te mrozoodporne odmiany. Te mrozoodporne stają się w pełni
    > mrozoodporne po 2 - 3 latach od debiutu na powietrzu.
    > Sprawdź co było przyczyną jeśli nie odbiją, może problemem nie był
    > mróz tylko "coś" zeżarło korzenie?
    > A.

    To poczekam jeszcze troszkę.
    Gdyby "cóś" zeżarło korzenie to by padły sadzonki te obok siebie, a tak nie
    jest :)
    Więc stawiam na mróz.
    Co ciekawe jak czytałam o odmianach to właśnie Iliczewski wydawał się
    bardziej mrozoodporny - jeśli nie odbiją to trudno, na jesieni zamówię 3
    sadzonki... :)
    Czym obsypywać, kopczyk zrobić wysoki z ziemi, nie otuliną?

    Kaja