    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wkręty do elewacji drewnianej - jakie?
    Date: Fri, 21 Jul 2017 00:06:02 +0200

    Użytkownik "Adam Sz." <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1e2042c1-ff80-4058-bbc8-120c7a3238e3@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 20 lipca 2017 13:26:34 UTC+2 użytkownik Tomasz napisał:

    > Do drewna używam praktycznie tylko
    > te czarne śruby, są super.

    Czarne wkręty nie są przeznaczone zupełnie do drewna tylko do KG. Mogą
    conajwyżej mieć gwint do drewna, ale nie powinno się nimi skręcać drewna.
    Są bardzo kruche i przy naprężeniach drewna - łatwo pękają.

    Tak, wiem - deski przykręcone 17 lat temu się trzymają ale technologicznie
    rzecz biorąc jest to po prostu zwykła fuszerka.
    pozdr.

    Oczywiście, w dzisiejszych czasach mozna równie dobrze sprzedawać
    szczoteczki tylko do zębów trzonowych i jak nimi umyjesz siekacze to też
    bedzie fuszerka.
    Wytłumacz mi na czym polegała fuszerka że 17 lat temu do mocowania desek
    modrzewiowych uzyłem czarnych śrub z OBI, kazde inne były gorszej jakości.
    Ja doskonale wiedziałem co na nich pisało, one po prostu były najlepsze, i
    po tylu latach uważam że wybrałem najlepszy wariant, i nadal do drewna je
    stosuję.
    --
    Tomasz