  • 21. Data: 2016-07-18 19:52:23
    Temat: Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 19:31:31 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a ile będzie na ŚDM?

    Zobaczymy, przypuszczam jednak ze mniej niz na woodstocku :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2016-07-18 20:02:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zeby ocenic trzeba poczekac 9 miesiecy. Niejednej, po tym katolickim, polozna w
    szpitalu powie ze ktos jej ciemnote wcisnal.

  • 23. Data: 2016-07-18 20:05:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 20:02:49 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Zeby ocenic trzeba poczekac 9 miesiecy. Niejednej, po tym katolickim, polozna w
    szpitalu powie ze ktos jej ciemnote wcisnal.

    Tak to juz jest - tam gdzie masa pijanych, nacpanych i imprezowych ludzi tam
    zwiekszona ilosc gwaltow. Tam gdzie duzo islamistow tam jest z kolei bombowa
    zabawa :P

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2016-07-18 20:28:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja nie o gwaltach. W obydwu miejscach beda mlodzi ludzie. Jak by kazde lozka, materac
    emitowalay swiatlo przy bzykaniu to w obydwu miejscach w nocy bylo by widno jak w
    sloneczny dzien. To po ktorej imprezie urodzi sie wiecej dzieci zalezy od tego na
    ktorej bylo wiecej ludzi.

  • 25. Data: 2016-07-18 20:58:07
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-07-18 o 19:44, PiteR pisze:

    > Proponuje to gówno przenieść na politykę pregierz albo pl.test

    Już za późno.

    > To jest grupa o schodach, klejach, farbach i lepikach i niech tak
    > zostanie.

    OK, jaki klej teraz wącha lub będzie wąchać młodzież na łudstku i ŚDM?;)

  • 26. Data: 2016-07-18 21:09:11
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Wrocilem wczoraj z Woodstocku - bylem pierwszy raz - wraz z 10cio letnim
    synem i 67-letnim ojcem.
    Wybralem Toi Camp, wiec strzezone pole z prysznicami i toaletami.
    Bylo super - dziecko zachwycone, ojciec zadowolony. Ja podobnie - zero
    agresji, troche pijanych ludzi, sporo odjechanych (ale pozytywnie)
    Warto stanac z boku i ogladac te tabuny ludzi sunacych pod scene i spod
    sceny.
    Na SDM dziecka nie puszcze. Nie wierze ksiezom, a sam KK uwazam za
    instytucje stopujaca rozwoj kraju i gospodarke. Dla mnie to pasozyty.
    Piotr

  • 27. Data: 2016-07-18 21:43:23
    Od: wolim <n...@p...tu>

> [...]
    jak w sloneczny dzien. To po ktorej imprezie urodzi sie wiecej dzieci zalezy od tego

    Teoretycznie po SMD powinno być więcej dzieci. Kościół zabrania
    antykoncepcji :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 28. Data: 2016-07-18 22:23:17
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 18.07.2016 o 19:52, Adam Sz. pisze:

    > Zobaczymy, przypuszczam jednak ze mniej niz na woodstocku :)
    > pozdr.

    Kto pozwoli na upublicznienie tych danych?

    Krycha.

  • 29. Data: 2016-07-18 22:31:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kto pozwoli nie wiem ale powinnas wiedziec kto nie pozwoli.

  • 30. Data: 2016-07-18 22:43:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 19:33:12 UTC+2 użytkownik kriters napisał:

    > Ani tu ani tu. Mało ją już pokarało tatusiem przygłupem ?
    Wakacje się zaczęły a wraz z nimi wysyp debili.
    Jak co roku zresztą.