  • 41. Data: 2022-10-23 12:36:17
    Temat: Re: Wszyscy o drogim prądzie a ja o tańszym.
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 22.10.2022 09:37, Cavallino wrote:

    > Jaki związek ma Twoja odpowiedź z cytatem?
    > Ja go nie widzę.

    "wychodzi, że warto się schylić po tanią taryfę"

    > I co kogo obchodzi co jest w UK, kto o tym tu gada?

    jakbym nie napisał, że liczyłem to pod kątem UK, to byś napisał, że to
    bez sensu, bo przecież od sieci możesz odebrać 80% tego co oddasz - a w
    tym przypadku to nie prawda

    I co kogo obchodzi, że nie widzisz wszystkich wiadomości?

  • 42. Data: 2022-10-23 13:54:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-10-2022 o 12:36, ddddddddddddd pisze:

    > "wychodzi, że warto się schylić po tanią taryfę"

    Ale Ty odpowiedziałeś nie o taryfie, tylko o pv.
    Która z taryfą nie ma związku.

    > I co kogo obchodzi, że nie widzisz wszystkich wiadomości?

    Nie umiesz cytować, to się nie tłumacz, tylko popraw to.

    A najlepiej zacznij zresztą od nieodpowiadania drobiowi....

  • 43. Data: 2022-10-23 15:21:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 października 2022 o 13:54:39 UTC+2 Cavallino napisał(a):

    > Ale Ty odpowiedziałeś nie o taryfie, tylko o pv.
    > Która z taryfą nie ma związku.
    > Nie umiesz cytować, to się nie tłumacz, tylko popraw to.
    >
    > A najlepiej zacznij zresztą od nieodpowiadania drobiowi....
    Bo tak rozkazuje kniowalino.