  • 1. Data: 2022-10-19 20:19:22
    Temat: Witam starych wyjadaczy.
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    Uszanowanie.

    Jak nastroje przed trudną zimą?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2022-10-19 20:34:37
    Temat: Re: Witam starych wyjadaczy.
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2022 o 20:19 maniek4 <s...@w...fju> pisze:

    > Uszanowanie.
    >
    > Jak nastroje przed trudną zimą?

    Ma być cieplejsza niż poprzednie.
    Palić można wszystkim ;-) - damy radę :-)

    Wystawiłem na "gabaryty" parę jakiś starych gratów meblowych z paździerza.
    Wszystko się "rozeszło" zanim przyjechała ekipa od gabarytów.

    TG

  • 3. Data: 2022-10-19 21:18:39
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    > Ma być cieplejsza niż poprzednie.
    > Palić można wszystkim ;-) - damy radę :-)

    Kurde, narty naostrzyłem..

    > Wystawiłem na "gabaryty" parę jakiś starych gratów meblowych z paździerza.
    > Wszystko się "rozeszło" zanim przyjechała ekipa od gabarytów.

    No tak. :-)
    Obaczym jaka będzie jakość powietrza.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2022-10-19 21:36:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 19 października 2022 o 20:19:25 UTC+2 maniek4 napisał(a):
    > Uszanowanie.
    >
    > Jak nastroje przed trudną zimą?

    U siebie mam gaz, jeśli go w rurze nie zbraknie to tragedii nie powinno być.
    U mamy ekogroch, kupiłem na początku wrzesnia po ok 3550zl/tona.
    Z tydzień temu jak sprawdzałem kosztował ponad 3800zl dzisiaj patrze- 3699zl

  • 5. Data: 2022-10-20 08:00:17
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2022-10-19 o 20:19, maniek4 pisze:
    > Uszanowanie.
    >
    > Jak nastroje przed trudną zimą?
    >
    > Pozdro.. TK

    Ponoć zima ma być łagodna a nie trudna ;)

    Ruszt w pompie ciepła wyczyszczony, można grzać

  • 6. Data: 2022-10-20 12:15:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-19 o 20:19, maniek4 pisze:
    > Uszanowanie.

    Witamy :)
    > Jak nastroje przed trudną zimą?
    Dobre, grzeję gazem a w zapasie mam kominek :)

    --
    Janusz

  • 7. Data: 2022-10-24 21:01:37
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-10-20 o 12:15, Janusz pisze:

    > Witamy :)
    > Dobre, grzeję gazem a w zapasie mam kominek :)

    To tak jak ja. Za kominkiem nie przepadam, choć daje fajny klimat w
    mroźne dni. Żona moja jednakowoż narzeka, że syf panie sierżancie.
    Pewnie tak. Wie lepiej, bo jak to kobieta wszystko widzi.
    Po mału czekam na śnieg w Twojej okolicy, choć z niepokojem myślę o
    cenach tych przyjemności w nadchodzącym sezonie. Jak dobrze pójdzie to
    mam nadzieję znów Ci pomachać patrząc na zbocza po północnej stronie
    Twojego ładnego miasta.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2022-10-24 21:03:22
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-10-19 o 21:36, Kris pisze:

    > U siebie mam gaz, jeśli go w rurze nie zbraknie to tragedii nie powinno być.
    > U mamy ekogroch, kupiłem na początku wrzesnia po ok 3550zl/tona.
    > Z tydzień temu jak sprawdzałem kosztował ponad 3800zl dzisiaj patrze- 3699zl

    Niesamowite jak ceny zmieniły się w przeciągu kilku miesięcy.
    Kto by w zeszłym roku pomyślał, że dożyjemy takich czasów.

    Podrowionka..

  • 9. Data: 2022-10-24 22:16:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-24 o 21:01, maniek4 pisze:

    > To tak jak ja. Za kominkiem nie przepadam, choć daje fajny klimat w
    > mroźne dni. Żona moja jednakowoż narzeka, że syf panie sierżancie. W
    mroźne dni grzeje gazem, przepalam w kominku w teraz chłodne dni.>
    Pewnie tak. Wie lepiej, bo jak to kobieta wszystko widzi.dlatego palę
    brykietem, jest czysty i nie ma syfu pod kominkiem, tyle że teraz się
    kompletnie nie opłaca, zostaje jako awaryjne źródło.

    > Po mału czekam na śnieg w Twojej okolicy, choć z niepokojem myślę o
    > cenach tych przyjemności w nadchodzącym sezonie. Jak dobrze pójdzie
    to Podobno zima ma być lekka więc z śniegiem może byc problem :(

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2022-10-25 08:34:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 24 października 2022 o 22:16:28 UTC+2 Janusz napisał(a):

    > Pewnie tak. Wie lepiej, bo jak to kobieta wszystko widzi.dlatego palę
    > brykietem, jest czysty i nie ma syfu pod kominkiem, tyle że teraz się
    > kompletnie nie opłaca, zostaje jako awaryjne źródło.

    Brykiet z trocin-rok temu 8zl za 10kg, teraz 25zl/10kg