  • 1. Data: 2022-10-18 20:47:20
    Temat: Kiedys tu i chyba na muratorze bylo dyskutowane. Woskowy akumulator ciepla
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    https://www.wykop.pl/link/6865287/pierwszy-na-swieci
    e-magazyn-ciepla-z-3-ton-wosku-powstal-w-norwegii/

    Aktualnie mysle ze wysoko temperaturowe maja chyba wiecej sensu.
    Mam na mysli te z piachem i grzane do 800stopni.

  • 2. Data: 2022-10-18 20:48:37
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 18 October 2022 at 20:47:21 UTC+2, ptoki (ptoki) wrote:
    > https://www.wykop.pl/link/6865287/pierwszy-na-swieci
    e-magazyn-ciepla-z-3-ton-wosku-powstal-w-norwegii/

    > Aktualnie mysle ze wysoko temperaturowe maja chyba wiecej sensu.
    > Mam na mysli te z piachem i grzane do 800stopni.
    bełkot

  • 3. Data: 2022-10-18 20:54:31
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    wtorek, 18 października 2022 o 20:48:39 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    e-magazyn-ciepla-z-3-ton-wosku-powstal-w-norwegii/

    > bełkot
    Nie martw sie. Nie kazdy musi rozumiec cos madrzejszego.
    Jakos se w zyciu dasz rade.

  • 4. Data: 2022-10-18 21:22:03
    Od: a a <m...@g...com>

    skoncz ten spam
    wszystkie te goowniane projekty przetestował US DOE, czyli Ministerstwo Energii
    Hameryki
    i okazały się psu na budę.

    Pozostał jedyny projekt luster na pustyni i grzania soli na wieży,
    ale to powstało gdy solary kosztowały po 2$ za 1W

    Ale dzisiaj solary w hurcie po 0,30$/ W i topienie lustrami soli na wieży
    to bardzo badziewna technologia, do likwidacji , po okresie gwarancyjnym.

    Brałem udział w kilkudziesięciu projektach energetycznych US DOE, publikowanymi za
    pośrednictwem Heroxa
    i 90% to badziewia i day dreaming

    Bralem nawet udzial w projekcie budowy elektrowni wodnej w czasie krótszym niż 40 lat
    i im powiedziałem, że żadnej nowej elektrownii wodnej w Hameryce nigdy nie zbudują,
    bo nie ma wody i nigdy nie będzie
    i to byl mój najwazniejszy wklad w hamerykanską energetyke.

    Pod londynem zbudowano akumulator ciepoła pod stadionem i grzano wode latem, do
    użycia zimą.

    W Ułan Bator zbudowali akumulatory zimna i zimą zasypują zamarznięty lód rzeczny
    trocinami i piaskiem,
    aby uzywac latem do klimy i chłodzenia i produkcji lodów, chłodzenia napojów.,

    Napisz
    Wioskowy Akumulator Ciepla i wszystko będzie jasne.

    Największym akumulatorem ciepla jest cieply prąd zatokowy, czyli Golfstrom

  • 5. Data: 2022-10-18 21:31:09
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    wtorek, 18 października 2022 o 21:22:05 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > skoncz ten spam

    LOL. Co za ironia. Jestes żenujacy.
    Sam wrzucasz tone smiecia a przypierdalasz sie do innych.

  • 6. Data: 2022-10-18 23:57:32
    Od: a a <m...@g...com>

    Napisałem, że jak chcesz życ deluzjami, uprawiając day dreaming to żyj nadal
    ale daj żyć w realu in nym.

    Zenki publikują na necie setki ściemy na każdy temat związany z energią , od perpetum
    mobile to lotów na Marsa

    Ale jest Ministerstwo Energetyki USA i tam sie zgłoś, bo poszukują developerów,
    analitykow i nawet jakies nagrody przyznaja, od czasu do czasu.

    Brałem udzial w projekcie pozyskiwania energii fal morskich.
    No i napisałem im że modelem jest elektrownia wodna, a tam wartośc ma head, czyli
    wysokośc spietrzenia wody.

    A fale morskie, o ile nie sa sztormowe, to nie wykazują dużej wysokości
    i nad Baltykiem fale o wysokości 1 metra to jest sztorm, czyli rzadkośc

    A fale standardowe to niska gęstośc energii i nie ma czego odzyskiwać

    I tak ich zniechęcam do kolejnych wirtualnych projektów, bo zycie jest realne.

    Wioskowy akumulator energii brzmi ok

    A woskowy to blaga, bo koszt wosku to tysiące, a tona to już dziesiątki tysięcy.
    Mąż kuzynki prowadził pasieki w Bieszczadach to sprzedawał miody i wosk

    Ale wosk byl zawsze drogi, bo używany w muzeach do woskowania parkietów, mebli.

    Jest sztuczny wosk, ale jest i gesty mazut i pochodne ropy sa geste, ale śmierdzą.

    Możesz uszczelnic, zaizolowac piewnicę i latem gromadzić tam gorącą wodę i zuzywac
    zimą

    Sąsiad zbudował w bloku na balkonie saunę i basen z wodą
    i go ścigali az w sejmie.

    Przed laty Mimiec handlował kolektorami do grzania wody za c iężka kasę
    I mówiłem im, czego reklamujecie syfa, gdy Europa to nie Afryka

    I znajomy robił do tej grzanej wody sterowniki, termostaty do pomp, bo jak się woda
    zagotowała to glikol rozrywał kolektory na dachu i zalewał strop, strych

    I on zaprojektował, wykonał i sprzedawał, ale po każdej burzy =elelktronikę szlag
    trafial i znów glikol zalewał strlopy.

    No i w koncu te syfy zlikwidowali bo Chinczyk produkuje tanie, bezglikolowe solary za
    0,50 $/w detalu i 0,30$/w w hurcie
    czyli grosze.

    Zatem niczego żaden plaskomozgowiec nie wymysli, bo w Hameryce 100 projektów jest
    publikowanych co miesiąc i żaden roku nie przetrwal.

    Tylko Pompy Ciepła Peltiera to jedyna światowa technologia , a rynek wart miliardy
    $$$
    i tylko w to warto inwestować

    Znajomi kupili wysokotemperaturowe moduly peltiera
    Przykręcili do pieca węglowego, kominka, jedną stroną, a z drugiej strony chłodzenie
    wiatrakiem do temperatury pokojowej i maja prąd za frico, gdy pala w piecu.

    Za to powinien byc Nobel, bo to jest genialne i znane od 10 lat na świecie.

  • 7. Data: 2022-10-19 00:24:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 18 października 2022 o 23:57:34 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    piecu.

    > Za to powinien byc Nobel, bo to jest genialne i znane od 10 lat na świecie.
    Powiedz rano przy obchodzie żeby więcej środków uspokajających ci dawali.

  • 8. Data: 2022-10-19 00:31:54
    Od: a a <m...@g...com>

    #wypierdalaj

  • 9. Data: 2022-10-19 00:45:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 19 października 2022 o 00:31:55 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > #wypierdalaj
    I o to chodziło. Tak z ciekawości spytam o projekty o których napisałeś. Brałeś w
    nich udział. A czy ci co robili projekty wiedzieli że bierzesz w nich udział czy
    tylko ty widziałeś. Jak miałeś siedemnaście lat to ruchales najładniejsze aktorki i
    modelki.

  • 10. Data: 2022-10-19 00:50:49
    Od: a a <m...@g...com>

    #wypierdalaj