  • 1. Data: 2022-10-17 21:24:45
    Temat: Odkurzacz zelmer aquawelt plus 1700w - gdzie się zakłada worek ?
    Od: a a <m...@g...com>

    Odkurzacz zelmer aquawelt plus 1700w - gdzie się zakłada worek ?

    Jest pojemnik na wodę, ale kupiłem worki i nie wiem gdzie się je zaklada.

    Podnoszę klapę i tam jest pojemnik na wodę i 2 gumowe przyłącza.

    Otwieram klapke z 1.strony i jest filtr hepa
    otwieram klapkę z 2.strony i nic tam nie ma
    Jest jakaś instrukcja do zakladania worków ?

  • 2. Data: 2022-10-17 21:50:13
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 17 October 2022 at 21:24:46 UTC+2, a a wrote:
> [...]
    >
    > Otwieram klapke z 1.strony i jest filtr hepa
    > otwieram klapkę z 2.strony i nic tam nie ma
    > Jest jakaś instrukcja do zakladania worków ?
    znalazłem instrukcję

    file:///C:/Users/a/AppData/Local/Temp/instrukcja-obs
    lugi-do-odkurzacza-zelmer-aquawelt.pdf

    ale nie ma w kartonie dodatkowej klapki do zakładania worka, ani przegrody wody

    Gdzie to dokupić ?

    A dodatkowo to jest syf, bo zbiornik wodny ma od góry z boku 2 gumowe laczniki do
    zasysania i dmuchania i one sa luźne i odkurzacz pyli pod klapą

    Kolejny syf, a mial czlowiek starego zelmera jamnika i tam byl worek pytlowy a
    wkladało sie dodatkowo papierowy i nic nie pyliło, a z tylu był okrągły wylot i można
    było z odkurzacza zrobic kompresor do malowania.

    Gdzie te czasy, a teraz syf pogania syfem i wszystko nieszczelne , kurzaste.

    Miałem odkurzacz wodny bezworkowy, tzn. wisial worek dookola
    ale zapomnialem wylewac wody i ten worek dookola pleśniał.

    Mam jeszcze 5 innych odkurzaczy w garażu, sprawdze i powurzucam

  • 3. Data: 2022-10-17 21:54:37
    Od: a a <m...@g...com>

    https://www.agdmaster.com/manuals/27632/instrukcja-o
[...]

    Mam jeszcze 5 innych odkurzaczy w garażu, to sprawdze i powyrzucam

  • 4. Data: 2022-10-17 22:16:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 17 października 2022 o 21:54:38 UTC+2 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > ale zapomnialem wylewac wody i ten worek dookola pleśniał.
    >
    > Mam jeszcze 5 innych odkurzaczy w garażu, to sprawdze i powyrzucam
    Cieszymy się że masz jeszcze 5 innych odkurzaczy. Wpisywać miasta w których się
    cieszycie.

  • 5. Data: 2022-10-17 23:20:05
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 17 October 2022 at 22:16:50 UTC+2, 4...@g...com wrote:

> [...]
    było z odkurzacza zrobic kompresor do malowania.

    > Cieszymy się że masz jeszcze 5 innych odkurzaczy. Wpisywać miasta w których się
    Ok, ale lep;iej nie zakladaj już rakotwórczych stanikow

    "Toksyczna substancja znaleziona w stanikach. "Wpływa na płodność"