eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Samochód elektryczny to jedyny mobilny magazyn energii 10-20-30 kWh
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2022-10-16 22:53:18
    Temat: Samochód elektryczny to jedyny mobilny magazyn energii 10-20-30 kWh
    Od: a a <m...@g...com>

    Czyli samochódem możemy podjechac do szybkiej ladowarkl
    i przywieźć do domu 10-20-30 kWh energii,
    a to juz jest coś na wypadek wyłączenia prądu w sieci energetycznej./

    Oczywiście, nie każdy samochód elektryczny ma opcję out i falownik 230V na wyjściu,
    ale wybioeramy taki, ktrory taką funkcjonalnośc oferuje i śpimy spokojnie gdy nadejda
    wyłączenia prądu, bo możemy oszczędnie przeżyć tydzień i znów pojechac do czynnej
    ladowarki i znów i znów
    i przeżyć zimę w trybie off-grid.

    O tym mówiła Toyota o tym pisał Melon i to są jedyne mobilne magazyny energii dla
    Kowalskiego, o dużej pojemności, których sam nigdy nie zbuduje, nawet jakby się ze..
    ł
    i żaden UPS bankowy z odzysku tego nie oferuje bo nie jest przeznaczony do pracy
    ciągłej.

    A teraz jak zdobyć takiego elektryka do użytku domowego ?

    Firma leasinguje nowe elektryki i udostepnia pracownikom, do domowego garażowania.

    Prywatny leasing może być kosztowny o wymagac gwwarancji finansowych i koszta
    ubezpieczenia moga byc wysokie.

    Opcją jest jazda testowa na tydzień ale może sie okazac , że prądu wtedy nie wyłączą.

    Ktoś powie, że elektryk za 100.000 zl to drogo i ma racje, to bardzo drogo i
    niepotrzebnie wyrzucona kasa,
    ale leasing pracowniczy to jest to, bo usługa typu wypożyczalnia elektrykow jako
    mobilne magazyny energii nigdy nie zadziala, bo jak będą wyłaczenia to dotkną wielu i
    elektryków w wypożyczalni zabraknie, a jakl nie będzie wyłaczeń, to po co wypożyczac
    elektryka i tracić kasę, gdy to żaden cymes


  • 2. Data: 2022-10-17 14:27:31
    Temat: Re: Samochód elektryczny to jedyny mobilny magazyn energii 10-20-30 kWh
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 16 October 2022 at 22:53:20 UTC+2, a a wrote:
    > Czyli samochódem możemy podjechac do szybkiej ladowarkl
    > i przywieźć do domu 10-20-30 kWh energii,
    > a to juz jest coś na wypadek wyłączenia prądu w sieci energetycznej./
    >
    > Oczywiście, nie każdy samochód elektryczny ma opcję out i falownik 230V na wyjściu,
    ale wybioeramy taki, ktrory taką funkcjonalnośc oferuje i śpimy spokojnie gdy nadejda
    wyłączenia prądu, bo możemy oszczędnie przeżyć tydzień i znów pojechac do czynnej
    ladowarki i znów i znów
    > i przeżyć zimę w trybie off-grid.
    >
    > O tym mówiła Toyota o tym pisał Melon i to są jedyne mobilne magazyny energii dla
    Kowalskiego, o dużej pojemności, których sam nigdy nie zbuduje, nawet jakby się ze..
    ł
    > i żaden UPS bankowy z odzysku tego nie oferuje bo nie jest przeznaczony do pracy
    ciągłej.
    >
    > A teraz jak zdobyć takiego elektryka do użytku domowego ?
    >
    > Firma leasinguje nowe elektryki i udostepnia pracownikom, do domowego garażowania.
    >
    > Prywatny leasing może być kosztowny o wymagac gwwarancji finansowych i koszta
    ubezpieczenia moga byc wysokie.
    >
    > Opcją jest jazda testowa na tydzień ale może sie okazac , że prądu wtedy nie
    wyłączą.
    >
    > Ktoś powie, że elektryk za 100.000 zl to drogo i ma racje, to bardzo drogo i
    niepotrzebnie wyrzucona kasa,
    > ale leasing pracowniczy to jest to, bo usługa typu wypożyczalnia elektrykow jako
    mobilne magazyny energii nigdy nie zadziala, bo jak będą wyłaczenia to dotkną wielu i
    elektryków w wypożyczalni zabraknie, a jakl nie będzie wyłaczeń, to po co wypożyczac
    elektryka i tracić kasę, gdy to żaden cymes


    Czyli mobilny magazyn energii, nawet do 100 kWh


    "W środę firma Dcbel z Montrealu ogłosiła, że wprowadza na rynek r16, urządzenie do
    zarządzania energią typu all-in-one. Wykorzystuje energię słoneczną do ładowania EV,
    ale działa również jako domowe źródło zasilania rezerwowego.

    Jednostka może ładować do dwóch EV w tym samym czasie, i oferuje szybkie ładowanie
    (znane jako Level 3 lub DC Fast Charging) dając 60 mil zasięgu baterii w godzinę. CEO
    Marc-Andre Forget opisał go jako "małą Supercharger Tesla wewnątrz domu".

    Całkowity koszt: 4,999 dolarów, plus instalacja i EV (nowy Nissan Leaf zaczyna się od
    około 31,000 dolarów).

    Jednostka Dcbel pochodzi z towarzyszącą aplikacją do monitorowania zużycia energii w
    swoim EV i domu. Urządzenie będzie dostępne najpierw w Kalifornii jeszcze tego lata,
    gdzie dyrektor generalny Marc-Andre Forget dostrzegł potrzebę lepszych rozwiązań
    energetycznych (oraz dlatego, że stan ten charakteryzuje się dużą liczbą posiadanych
    pojazdów elektrycznych). Po kryzysie klimatycznym w Teksasie na początku tego roku,
    firma planuje uruchomienie również tam.

    Dcbel może naładować każdy pojazd elektryczny, ale aby użyć pojazdu elektrycznego
    jako źródła energii, samochód musi mieć dwukierunkowe ładowanie. To jest tylko
    kompatybilny z Nissan Leaf i Mitsubishi Outlander plug-in pojazdów hybrydowych na
    razie. Więcej producentów samochodów dodaje bezpośrednie pojazd do sieci możliwości,
    jak nadchodzące Kia EV6 i wszystkie przyszłe Volkswagen EVs.

    Forget powiedział, że Dcbel wykorzystuje zakup EV, aby "uczynić je bardziej
    wygodnymi", zwłaszcza że samochody siedzą zaparkowane z naładowaną baterią przez
    większość czasu.

    Dcbel może uzupełniać codzienne zużycie energii w domu dzięki zmagazynowanej energii
    z pojazdu elektrycznego lub może zacząć działać podczas przerwy w dostawie prądu.
    Forget powiedział, że przeciętna przerwa w dostawie prądu trwa około czterech godzin,
    a Dcbel automatycznie włączy zasilanie z samochodu, gdy nastąpi przerwa w dostawie
    prądu. Bateria samochodu może zasilać przeciętny amerykański dom przez maksymalnie 12
    godzin, w zależności od tego, ile energii zużywasz do uruchomienia lodówki,
    mikrofalówki, piekarnika, klimatyzacji i telewizora.
    ZOBACZ TAKŻE: Tesla buduje potężną baterię dla Teksasu

    Forget oczekuje, że ludzie kupią menedżera energii przy zakupie EV lub przy zakupie
    domu, ponieważ jest to duża inwestycja w ten energooszczędny styl życia. Nie jest
    wymagana Tesla.

    Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)


  • 3. Data: 2022-10-17 23:00:51
    Temat: Re: Samochód elektryczny to jedyny mobilny magazyn energii 10-20-30 kWh
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 17 October 2022 at 14:27:32 UTC+2, a a wrote:
    > On Sunday, 16 October 2022 at 22:53:20 UTC+2, a a wrote:
    > > Czyli samochódem możemy podjechac do szybkiej ladowarkl
    > > i przywieźć do domu 10-20-30 kWh energii,
    > > a to juz jest coś na wypadek wyłączenia prądu w sieci energetycznej./
    > >
    > > Oczywiście, nie każdy samochód elektryczny ma opcję out i falownik 230V na
    wyjściu, ale wybioeramy taki, ktrory taką funkcjonalnośc oferuje i śpimy spokojnie
    gdy nadejda wyłączenia prądu, bo możemy oszczędnie przeżyć tydzień i znów pojechac do
    czynnej ladowarki i znów i znów
    > > i przeżyć zimę w trybie off-grid.
    > >
    > > O tym mówiła Toyota o tym pisał Melon i to są jedyne mobilne magazyny energii dla
    Kowalskiego, o dużej pojemności, których sam nigdy nie zbuduje, nawet jakby się ze..
    ł
    > > i żaden UPS bankowy z odzysku tego nie oferuje bo nie jest przeznaczony do pracy
    ciągłej.
    > >
    > > A teraz jak zdobyć takiego elektryka do użytku domowego ?
    > >
    > > Firma leasinguje nowe elektryki i udostepnia pracownikom, do domowego
    garażowania.
    > >
    > > Prywatny leasing może być kosztowny o wymagac gwwarancji finansowych i koszta
    ubezpieczenia moga byc wysokie.
    > >
    > > Opcją jest jazda testowa na tydzień ale może sie okazac , że prądu wtedy nie
    wyłączą.
    > >
    > > Ktoś powie, że elektryk za 100.000 zl to drogo i ma racje, to bardzo drogo i
    niepotrzebnie wyrzucona kasa,
    > > ale leasing pracowniczy to jest to, bo usługa typu wypożyczalnia elektrykow jako
    mobilne magazyny energii nigdy nie zadziala, bo jak będą wyłaczenia to dotkną wielu i
    elektryków w wypożyczalni zabraknie, a jakl nie będzie wyłaczeń, to po co wypożyczac
    elektryka i tracić kasę, gdy to żaden cymes
    > Czyli mobilny magazyn energii, nawet do 100 kWh
    >
    >
    > "W środę firma Dcbel z Montrealu ogłosiła, że wprowadza na rynek r16, urządzenie do
    zarządzania energią typu all-in-one. Wykorzystuje energię słoneczną do ładowania EV,
    ale działa również jako domowe źródło zasilania rezerwowego.
    >
    > Jednostka może ładować do dwóch EV w tym samym czasie, i oferuje szybkie ładowanie
    (znane jako Level 3 lub DC Fast Charging) dając 60 mil zasięgu baterii w godzinę. CEO
    Marc-Andre Forget opisał go jako "małą Supercharger Tesla wewnątrz domu".
    >
    > Całkowity koszt: 4,999 dolarów, plus instalacja i EV (nowy Nissan Leaf zaczyna się
    od około 31,000 dolarów).
    >
    > Jednostka Dcbel pochodzi z towarzyszącą aplikacją do monitorowania zużycia energii
    w swoim EV i domu. Urządzenie będzie dostępne najpierw w Kalifornii jeszcze tego
    lata, gdzie dyrektor generalny Marc-Andre Forget dostrzegł potrzebę lepszych
    rozwiązań energetycznych (oraz dlatego, że stan ten charakteryzuje się dużą liczbą
    posiadanych pojazdów elektrycznych). Po kryzysie klimatycznym w Teksasie na początku
    tego roku, firma planuje uruchomienie również tam.
    >
    > Dcbel może naładować każdy pojazd elektryczny, ale aby użyć pojazdu elektrycznego
    jako źródła energii, samochód musi mieć dwukierunkowe ładowanie. To jest tylko
    kompatybilny z Nissan Leaf i Mitsubishi Outlander plug-in pojazdów hybrydowych na
    razie. Więcej producentów samochodów dodaje bezpośrednie pojazd do sieci możliwości,
    jak nadchodzące Kia EV6 i wszystkie przyszłe Volkswagen EVs.
    >
    > Forget powiedział, że Dcbel wykorzystuje zakup EV, aby "uczynić je bardziej
    wygodnymi", zwłaszcza że samochody siedzą zaparkowane z naładowaną baterią przez
    większość czasu.
    >
    > Dcbel może uzupełniać codzienne zużycie energii w domu dzięki zmagazynowanej
    energii z pojazdu elektrycznego lub może zacząć działać podczas przerwy w dostawie
    prądu. Forget powiedział, że przeciętna przerwa w dostawie prądu trwa około czterech
    godzin, a Dcbel automatycznie włączy zasilanie z samochodu, gdy nastąpi przerwa w
    dostawie prądu. Bateria samochodu może zasilać przeciętny amerykański dom przez
    maksymalnie 12 godzin, w zależności od tego, ile energii zużywasz do uruchomienia
    lodówki, mikrofalówki, piekarnika, klimatyzacji i telewizora.
    > ZOBACZ TAKŻE: Tesla buduje potężną baterię dla Teksasu
    >
    > Forget oczekuje, że ludzie kupią menedżera energii przy zakupie EV lub przy zakupie
    domu, ponieważ jest to duża inwestycja w ten energooszczędny styl życia. Nie jest
    wymagana Tesla.
    >
    > Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)
    W domu te 100 kWh w mobilnym magazynie energii nie sa potrzebne,. bo prąd zazwyczaj
    jest przez cały rok,
    ale może to być dobre rozwiązanie kempingowe, tam gdzie nie ma przyłacza, gdzie brak
    prądu.

    Jedziemy, rozbijamy sie na polanie, w lesie i mamy prąd i to dużo prądu.

    Ale tylko wtedy gdy elektryk parkuje na polanie.

    A gdy planujemy wyjazd na zakupy, to ci co zostaną na polanie, pozbawieni zostaną
    prądu całkowicie.

    I trzeba to jakoś rozwiązać.

    A ,trzeba elektrykiem p[ojechac do miasta na doladowanie.

    I będę pracował aby przygotowac cała logistykę takiego użytkowania elektryka jako
    magazynu energii 100 kWh

    Chinczyk otwiera fabrykę aku do elektryków na wymiane w Mimcach
    i to może być pomysl

    Jeden magazyn energii w samochodzie, a drugi na kempingu, ale z ladowaniem solarnym i
    inverterem, falownikiem

    Ale jak wykonać wymianę aku na kempingu, aby zawieźć rozladowany magazyn do szybkiego
    ladowania w mieście ?

    Ok, c iężarówka może rozwozić magazyny energii każdemu w razie potrzeby i odbierac
    reozladowane.

    Ale sam pakiet aku musi być przygotowany do pracy off-grid w domu, czyli falownik i
    wyjście 230V
    i sterownik, monitoring, licznik energii i przyłacze w domu, które przyjmie energie z
    aku.

    Problemem są koszty dowozu pakietu na kemping
    a gdyby wymiana pakietu w samochodzie była łatwa, do samodzielnego wykonania na
    kempingu
    \to kierowca może odwieźć pakiet na wymianę i pbrac nowy (tak planuje Chinczyk)

    A po zakonczeniu kempingowania firma odb iera rozladowany pakiet aku, bo to samochodu
    drugi się nie zmieści.

    Na 100 kWh rynek na pewno siuę znajdzie i warto w to zainwestować

    bo jakieś żelówki 2 czy 4 , do niczego sie nie nadają

    No i przyłacze sol;arne do ladowania i awaryjne do podłaczenia agregatu, ale on
    halasuje okropnie.


  • 4. Data: 2022-10-17 23:05:24
    Temat: Re: Samochód elektryczny to jedyny mobilny magazyn energii 10-20-30 kWh
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 17 października 2022 o 23:00:53 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > On Monday, 17 October 2022 at 14:27:32 UTC+2, a a wrote:
    > > On Sunday, 16 October 2022 at 22:53:20 UTC+2, a a wrote:
    > > > Czyli samochódem możemy podjechac do szybkiej ladowarkl
    > > > i przywieźć do domu 10-20-30 kWh energii,
    > > > a to juz jest coś na wypadek wyłączenia prądu w sieci energetycznej./
    > > >
    > > > Oczywiście, nie każdy samochód elektryczny ma opcję out i falownik 230V na
    wyjściu, ale wybioeramy taki, ktrory taką funkcjonalnośc oferuje i śpimy spokojnie
    gdy nadejda wyłączenia prądu, bo możemy oszczędnie przeżyć tydzień i znów pojechac do
    czynnej ladowarki i znów i znów
    > > > i przeżyć zimę w trybie off-grid.
    > > >
    > > > O tym mówiła Toyota o tym pisał Melon i to są jedyne mobilne magazyny energii
    dla Kowalskiego, o dużej pojemności, których sam nigdy nie zbuduje, nawet jakby się
    ze.. ł
    > > > i żaden UPS bankowy z odzysku tego nie oferuje bo nie jest przeznaczony do
    pracy ciągłej.
    > > >
    > > > A teraz jak zdobyć takiego elektryka do użytku domowego ?
    > > >
    > > > Firma leasinguje nowe elektryki i udostepnia pracownikom, do domowego
    garażowania.
    > > >
    > > > Prywatny leasing może być kosztowny o wymagac gwwarancji finansowych i koszta
    ubezpieczenia moga byc wysokie.
    > > >
    > > > Opcją jest jazda testowa na tydzień ale może sie okazac , że prądu wtedy nie
    wyłączą.
    > > >
    > > > Ktoś powie, że elektryk za 100.000 zl to drogo i ma racje, to bardzo drogo i
    niepotrzebnie wyrzucona kasa,
    > > > ale leasing pracowniczy to jest to, bo usługa typu wypożyczalnia elektrykow
    jako mobilne magazyny energii nigdy nie zadziala, bo jak będą wyłaczenia to dotkną
    wielu i elektryków w wypożyczalni zabraknie, a jakl nie będzie wyłaczeń, to po co
    wypożyczac elektryka i tracić kasę, gdy to żaden cymes
    > > Czyli mobilny magazyn energii, nawet do 100 kWh
    > >
    > >
    > > "W środę firma Dcbel z Montrealu ogłosiła, że wprowadza na rynek r16, urządzenie
    do zarządzania energią typu all-in-one. Wykorzystuje energię słoneczną do ładowania
    EV, ale działa również jako domowe źródło zasilania rezerwowego.
    > >
    > > Jednostka może ładować do dwóch EV w tym samym czasie, i oferuje szybkie
    ładowanie (znane jako Level 3 lub DC Fast Charging) dając 60 mil zasięgu baterii w
    godzinę. CEO Marc-Andre Forget opisał go jako "małą Supercharger Tesla wewnątrz
    domu".
    > >
    > > Całkowity koszt: 4,999 dolarów, plus instalacja i EV (nowy Nissan Leaf zaczyna
    się od około 31,000 dolarów).
    > >
    > > Jednostka Dcbel pochodzi z towarzyszącą aplikacją do monitorowania zużycia
    energii w swoim EV i domu. Urządzenie będzie dostępne najpierw w Kalifornii jeszcze
    tego lata, gdzie dyrektor generalny Marc-Andre Forget dostrzegł potrzebę lepszych
    rozwiązań energetycznych (oraz dlatego, że stan ten charakteryzuje się dużą liczbą
    posiadanych pojazdów elektrycznych). Po kryzysie klimatycznym w Teksasie na początku
    tego roku, firma planuje uruchomienie również tam.
    > >
    > > Dcbel może naładować każdy pojazd elektryczny, ale aby użyć pojazdu elektrycznego
    jako źródła energii, samochód musi mieć dwukierunkowe ładowanie. To jest tylko
    kompatybilny z Nissan Leaf i Mitsubishi Outlander plug-in pojazdów hybrydowych na
    razie. Więcej producentów samochodów dodaje bezpośrednie pojazd do sieci możliwości,
    jak nadchodzące Kia EV6 i wszystkie przyszłe Volkswagen EVs.
    > >
    > > Forget powiedział, że Dcbel wykorzystuje zakup EV, aby "uczynić je bardziej
    wygodnymi", zwłaszcza że samochody siedzą zaparkowane z naładowaną baterią przez
    większość czasu.
    > >
    > > Dcbel może uzupełniać codzienne zużycie energii w domu dzięki zmagazynowanej
    energii z pojazdu elektrycznego lub może zacząć działać podczas przerwy w dostawie
    prądu. Forget powiedział, że przeciętna przerwa w dostawie prądu trwa około czterech
    godzin, a Dcbel automatycznie włączy zasilanie z samochodu, gdy nastąpi przerwa w
    dostawie prądu. Bateria samochodu może zasilać przeciętny amerykański dom przez
    maksymalnie 12 godzin, w zależności od tego, ile energii zużywasz do uruchomienia
    lodówki, mikrofalówki, piekarnika, klimatyzacji i telewizora.
    > > ZOBACZ TAKŻE: Tesla buduje potężną baterię dla Teksasu
    > >
    > > Forget oczekuje, że ludzie kupią menedżera energii przy zakupie EV lub przy
    zakupie domu, ponieważ jest to duża inwestycja w ten energooszczędny styl życia. Nie
    jest wymagana Tesla.
    > >
    > > Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)
    > W domu te 100 kWh w mobilnym magazynie energii nie sa potrzebne,. bo prąd zazwyczaj
    jest przez cały rok,
    > ale może to być dobre rozwiązanie kempingowe, tam gdzie nie ma przyłacza, gdzie
    brak prądu.
    >
    > Jedziemy, rozbijamy sie na polanie, w lesie i mamy prąd i to dużo prądu.
    >
    > Ale tylko wtedy gdy elektryk parkuje na polanie.
    >
    > A gdy planujemy wyjazd na zakupy, to ci co zostaną na polanie, pozbawieni zostaną
    prądu całkowicie.
    >
    > I trzeba to jakoś rozwiązać.
    >
    > A ,trzeba elektrykiem p[ojechac do miasta na doladowanie.
    >
    > I będę pracował aby przygotowac cała logistykę takiego użytkowania elektryka jako
    magazynu energii 100 kWh
    >
    > Chinczyk otwiera fabrykę aku do elektryków na wymiane w Mimcach
    > i to może być pomysl
    >
    > Jeden magazyn energii w samochodzie, a drugi na kempingu, ale z ladowaniem solarnym
    i inverterem, falownikiem
    >
    > Ale jak wykonać wymianę aku na kempingu, aby zawieźć rozladowany magazyn do
    szybkiego ladowania w mieście ?
    >
    > Ok, c iężarówka może rozwozić magazyny energii każdemu w razie potrzeby i odbierac
    reozladowane.
    >
    > Ale sam pakiet aku musi być przygotowany do pracy off-grid w domu, czyli falownik i
    wyjście 230V
    > i sterownik, monitoring, licznik energii i przyłacze w domu, które przyjmie energie
    z aku.
    >
    > Problemem są koszty dowozu pakietu na kemping
    > a gdyby wymiana pakietu w samochodzie była łatwa, do samodzielnego wykonania na
    kempingu
    > \to kierowca może odwieźć pakiet na wymianę i pbrac nowy (tak planuje Chinczyk)
    >
    > A po zakonczeniu kempingowania firma odb iera rozladowany pakiet aku, bo to
    samochodu drugi się nie zmieści.
    >
    > Na 100 kWh rynek na pewno siuę znajdzie i warto w to zainwestować
    >
    > bo jakieś żelówki 2 czy 4 , do niczego sie nie nadają
    >
    > No i przyłacze sol;arne do ladowania i awaryjne do podłaczenia agregatu, ale on
    halasuje okropnie.
    Jeśli samochodem rozbijecie się na polanie to martw się żeby grzybiarze przyszli i
    zadzwonili pod 112.


  • 5. Data: 2022-10-17 23:22:01
    Temat: Re: Samochód elektryczny to jedyny mobilny magazyn energii 10-20-30 kWh
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 17 October 2022 at 23:05:26 UTC+2, 4...@g...com wrote:
    > poniedziałek, 17 października 2022 o 23:00:53 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > > On Monday, 17 October 2022 at 14:27:32 UTC+2, a a wrote:
    > > > On Sunday, 16 October 2022 at 22:53:20 UTC+2, a a wrote:
    > > > > Czyli samochódem możemy podjechac do szybkiej ladowarkl
    > > > > i przywieźć do domu 10-20-30 kWh energii,
    > > > > a to juz jest coś na wypadek wyłączenia prądu w sieci energetycznej./
    > > > >
    > > > > Oczywiście, nie każdy samochód elektryczny ma opcję out i falownik 230V na
    wyjściu, ale wybioeramy taki, ktrory taką funkcjonalnośc oferuje i śpimy spokojnie
    gdy nadejda wyłączenia prądu, bo możemy oszczędnie przeżyć tydzień i znów pojechac do
    czynnej ladowarki i znów i znów
    > > > > i przeżyć zimę w trybie off-grid.
    > > > >
    > > > > O tym mówiła Toyota o tym pisał Melon i to są jedyne mobilne magazyny energii
    dla Kowalskiego, o dużej pojemności, których sam nigdy nie zbuduje, nawet jakby się
    ze.. ł
    > > > > i żaden UPS bankowy z odzysku tego nie oferuje bo nie jest przeznaczony do
    pracy ciągłej.
    > > > >
    > > > > A teraz jak zdobyć takiego elektryka do użytku domowego ?
    > > > >
    > > > > Firma leasinguje nowe elektryki i udostepnia pracownikom, do domowego
    garażowania.
    > > > >
    > > > > Prywatny leasing może być kosztowny o wymagac gwwarancji finansowych i koszta
    ubezpieczenia moga byc wysokie.
    > > > >
    > > > > Opcją jest jazda testowa na tydzień ale może sie okazac , że prądu wtedy nie
    wyłączą.
    > > > >
    > > > > Ktoś powie, że elektryk za 100.000 zl to drogo i ma racje, to bardzo drogo i
    niepotrzebnie wyrzucona kasa,
    > > > > ale leasing pracowniczy to jest to, bo usługa typu wypożyczalnia elektrykow
    jako mobilne magazyny energii nigdy nie zadziala, bo jak będą wyłaczenia to dotkną
    wielu i elektryków w wypożyczalni zabraknie, a jakl nie będzie wyłaczeń, to po co
    wypożyczac elektryka i tracić kasę, gdy to żaden cymes
    > > > Czyli mobilny magazyn energii, nawet do 100 kWh
    > > >
    > > >
    > > > "W środę firma Dcbel z Montrealu ogłosiła, że wprowadza na rynek r16,
    urządzenie do zarządzania energią typu all-in-one. Wykorzystuje energię słoneczną do
    ładowania EV, ale działa również jako domowe źródło zasilania rezerwowego.
    > > >
    > > > Jednostka może ładować do dwóch EV w tym samym czasie, i oferuje szybkie
    ładowanie (znane jako Level 3 lub DC Fast Charging) dając 60 mil zasięgu baterii w
    godzinę. CEO Marc-Andre Forget opisał go jako "małą Supercharger Tesla wewnątrz
    domu".
    > > >
    > > > Całkowity koszt: 4,999 dolarów, plus instalacja i EV (nowy Nissan Leaf zaczyna
    się od około 31,000 dolarów).
    > > >
    > > > Jednostka Dcbel pochodzi z towarzyszącą aplikacją do monitorowania zużycia
    energii w swoim EV i domu. Urządzenie będzie dostępne najpierw w Kalifornii jeszcze
    tego lata, gdzie dyrektor generalny Marc-Andre Forget dostrzegł potrzebę lepszych
    rozwiązań energetycznych (oraz dlatego, że stan ten charakteryzuje się dużą liczbą
    posiadanych pojazdów elektrycznych). Po kryzysie klimatycznym w Teksasie na początku
    tego roku, firma planuje uruchomienie również tam.
    > > >
    > > > Dcbel może naładować każdy pojazd elektryczny, ale aby użyć pojazdu
    elektrycznego jako źródła energii, samochód musi mieć dwukierunkowe ładowanie. To
    jest tylko kompatybilny z Nissan Leaf i Mitsubishi Outlander plug-in pojazdów
    hybrydowych na razie. Więcej producentów samochodów dodaje bezpośrednie pojazd do
    sieci możliwości, jak nadchodzące Kia EV6 i wszystkie przyszłe Volkswagen EVs.
    > > >
    > > > Forget powiedział, że Dcbel wykorzystuje zakup EV, aby "uczynić je bardziej
    wygodnymi", zwłaszcza że samochody siedzą zaparkowane z naładowaną baterią przez
    większość czasu.
    > > >
    > > > Dcbel może uzupełniać codzienne zużycie energii w domu dzięki zmagazynowanej
    energii z pojazdu elektrycznego lub może zacząć działać podczas przerwy w dostawie
    prądu. Forget powiedział, że przeciętna przerwa w dostawie prądu trwa około czterech
    godzin, a Dcbel automatycznie włączy zasilanie z samochodu, gdy nastąpi przerwa w
    dostawie prądu. Bateria samochodu może zasilać przeciętny amerykański dom przez
    maksymalnie 12 godzin, w zależności od tego, ile energii zużywasz do uruchomienia
    lodówki, mikrofalówki, piekarnika, klimatyzacji i telewizora.
    > > > ZOBACZ TAKŻE: Tesla buduje potężną baterię dla Teksasu
    > > >
    > > > Forget oczekuje, że ludzie kupią menedżera energii przy zakupie EV lub przy
    zakupie domu, ponieważ jest to duża inwestycja w ten energooszczędny styl życia. Nie
    jest wymagana Tesla.
    > > >
    > > > Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)
    > > W domu te 100 kWh w mobilnym magazynie energii nie sa potrzebne,. bo prąd
    zazwyczaj jest przez cały rok,
    > > ale może to być dobre rozwiązanie kempingowe, tam gdzie nie ma przyłacza, gdzie
    brak prądu.
    > >
    > > Jedziemy, rozbijamy sie na polanie, w lesie i mamy prąd i to dużo prądu.
    > >
    > > Ale tylko wtedy gdy elektryk parkuje na polanie.
    > >
    > > A gdy planujemy wyjazd na zakupy, to ci co zostaną na polanie, pozbawieni zostaną
    prądu całkowicie.
    > >
    > > I trzeba to jakoś rozwiązać.
    > >
    > > A ,trzeba elektrykiem p[ojechac do miasta na doladowanie.
    > >
    > > I będę pracował aby przygotowac cała logistykę takiego użytkowania elektryka jako
    magazynu energii 100 kWh
    > >
    > > Chinczyk otwiera fabrykę aku do elektryków na wymiane w Mimcach
    > > i to może być pomysl
    > >
    > > Jeden magazyn energii w samochodzie, a drugi na kempingu, ale z ladowaniem
    solarnym i inverterem, falownikiem
    > >
    > > Ale jak wykonać wymianę aku na kempingu, aby zawieźć rozladowany magazyn do
    szybkiego ladowania w mieście ?
    > >
    > > Ok, c iężarówka może rozwozić magazyny energii każdemu w razie potrzeby i
    odbierac reozladowane.
    > >
    > > Ale sam pakiet aku musi być przygotowany do pracy off-grid w domu, czyli falownik
    i wyjście 230V
    > > i sterownik, monitoring, licznik energii i przyłacze w domu, które przyjmie
    energie z aku.
    > >
    > > Problemem są koszty dowozu pakietu na kemping
    > > a gdyby wymiana pakietu w samochodzie była łatwa, do samodzielnego wykonania na
    kempingu
    > > \to kierowca może odwieźć pakiet na wymianę i pbrac nowy (tak planuje Chinczyk)
    > >
    > > A po zakonczeniu kempingowania firma odb iera rozladowany pakiet aku, bo to
    samochodu drugi się nie zmieści.
    > >
    > > Na 100 kWh rynek na pewno siuę znajdzie i warto w to zainwestować
    > >
    > > bo jakieś żelówki 2 czy 4 , do niczego sie nie nadają
    > >
    > > No i przyłacze sol;arne do ladowania i awaryjne do podłaczenia agregatu, ale on
    halasuje okropnie.
    > Jeśli samochodem rozbijecie się na polanie to martw się żeby grzybiarze przyszli i
    zadzwonili pod 112.
    Nie bądź dziecinny
    polany ,mają wlaścic ieli

    Jak kupisz to jest twoja i możesz się rozbijać kempingowo na swoim
    a i grzybiarzy zaprosić na imprezkę

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1