  • 11. Data: 2012-01-17 18:37:50
    Temat: Re: Wycenia pracy hydraulika
    Od: RadekNet <w...@g...com>

    On Sunday, 15 January 2012 17:42:50 UTC, Marek Dyjor wrote:
> [...]

    [cut]

    > 15 punktów malych po jakies 75-80 zl za robocizne

    No to mnie Panowie pocieszyliscie, bo druga ekipa (firma, z polecenia) kasuje polowe
    tego.

    Plumpi, jak darujesz sobie loda to pomysle nad Twoja oferta, ok? ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk

  • 12. Data: 2012-01-17 21:38:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadekNet wrote:

    > [cut]

    > No to mnie Panowie pocieszyliscie, bo druga ekipa (firma, z
    > polecenia) kasuje polowe tego.

    chca ci to zrobic za 500 zeta? :)

    idioci.

  • 13. Data: 2012-01-18 09:45:07
    Od: RadekNet <w...@g...com>

    On Jan 17, 9:38 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > chca ci to zrobic za 500 zeta?  :)
    >
    > idioci.

    Najlepsze jest to, ze takie komentarze konkurencji mam na kazdym
    etapie a po odrzuceniu najmniej powaznych ofert (jakies firmy kogucik)
    wychodzi, ze mozna dobrze zrobic robote za 50-60% sredniej wyceny.

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 14. Data: 2012-01-18 10:27:29
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "RadekNet" napisał w wiadomości grup
    23g2000yqn.googlegroups.com...

    >Najlepsze jest to, ze takie komentarze konkurencji mam na kazdym
    >etapie a po odrzuceniu najmniej powaznych ofert (jakies firmy kogucik)
    >wychodzi, ze mozna dobrze zrobic robote za 50-60% sredniej wyceny.

    Takie czasy. Dobre dla inwestorów. Ceny usług na szczęście spadły i to mocno
    i można przebierać w wykonawcach.
    Nic tylko budować.
    Nawet loda można dostać w gratisie;)

  • 15. Data: 2012-01-18 14:16:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadekNet wrote:

    > Najlepsze jest to, ze takie komentarze konkurencji mam na kazdym
    > etapie a po odrzuceniu najmniej powaznych ofert (jakies firmy kogucik)
    > wychodzi, ze mozna dobrze zrobic robote za 50-60% sredniej wyceny.

    tylko ze biorac 500 zeta za podanych zakres to on nawet na zus nie zarobi,
    chyab ze to jest "firma" i podatków czy innych tym podobnych bzdur nie placi

    stawka godzinowa 15 zl x 10 r-g 150 czy li w pojednyke musi to zrobic w 3
    dni nie liczac kosztów dojazdu amortyzacji narzedzi itp... :)

  • 16. Data: 2012-01-18 14:33:05
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    >tylko ze biorac 500 zeta za podanych zakres to on nawet na zus nie zarobi,
    A Ciebie to martwi?
    a może on pracuje wydajniej jak np Ci którzy chcieli dwa razy drożej?
    >chyab ze to jest "firma" i podatków czy innych tym podobnych bzdur nie
    >placi

    A ten ze stawka dwukrotnie większa to na pewno płaci?

    To Ty przecież pisałeś że każda złotówka nie zapłacona Państwu a
    pozostawiona u obywatela będzie dużo lepiej wydana;)
    Tak na marginesie to ciekawi mnie czy np Ty płacisz uczciwie wszelkie ZUSy i
    inne jak to nazwałes bzdury(np wszystkim pracownikom odprowadzasz składki od
    ich faktycznych zarobków itp)?

    >stawka godzinowa 15 zl x 10 r-g 150 czy li w pojednyke musi to zrobic w 3
    >dni nie liczac kosztów dojazdu amortyzacji narzedzi itp... :)

    Skoro się na tyle zgodził niech robi. Widziały gały co brały
    Za wymianę łącznika stabilizatora w galaxy(robocizna tylko) chcieli ode mnie
    na jednym warsztacie 100 zł. Na innym warsztacie zrobili mi to za 25 zł.
    Czas pracy 15 minut.

  • 17. Data: 2012-01-18 14:55:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    placę podatki, niestety :)

> [...]
    > Za wymianę łącznika stabilizatora w galaxy(robocizna tylko) chcieli
    > ode mnie na jednym warsztacie 100 zł. Na innym warsztacie zrobili mi

    każda praca ma swoją cenę, mamy pewne minimum które powinno się miesięcznie
    zarobić na czysto żeby nasza praca miała sens. Ktoś kto robi ze stratą
    prowadzi w gruncie żeczy nieuczciwą konkurencję, co więcej zanizając stawki
    sam sobie szkodzi. Bo zachwilę bedzie musiał iść do opieki społecznej albo
    UP po zasiłek(możeliwe że juz dawno chodzi).

  • 18. Data: 2012-01-18 17:31:44
    Od: RadekNet <w...@g...com>

    On Wednesday, 18 January 2012 14:16:35 UTC, Marek Dyjor wrote:

> [...]
    >
    > stawka godzinowa 15 zl x 10 r-g 150 czy li w pojednyke musi to zrobic w 3
    > dni nie liczac kosztów dojazdu amortyzacji narzedzi itp... :)

    Wynika z tego, ze sa po prostu wydajniejsi niz piszesz o swoich obliczeniach - za 700
    zl (Ty policzyles mniejsza polowe, a ja wieksza ;) ) maja pracowac jeden dzien. Na
    rynku dzialaja conajmniej kilka lat, wiec mysle, ze wiedza co robic, zeby nie
    splajtowac ;)

    Tak jak Kris pisze o swoim samochodzie - ja bylem wczoraj z Sharanem na diagnostyce,
    czyszczeniu przepustnicy i paru innych drobiazgach i zaplacilem tyle ile w innych
    miejscach biora za samo podpiecie pod komputer. I tu i tu z rachunkiem.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk

  • 19. Data: 2012-01-18 21:07:19
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Uzytkownik "RadekNet" <w...@g...com> napisal w wiadomosci
    sion-forums@yqnv21...

    > Plumpi, jak darujesz sobie loda to pomysle nad Twoja oferta, ok? ;)

    Nic nie napisales na temat wykonania instalacji czy przylaczy
    hydraulicznych. Chciales tylko, zeby Ci "pociagnac wode"
    OK. No to Ci zrobie za miske zupy.
    Mysle, ze wykonam to w godzine wraz ze zjedzeniem tej miski zupy.
    Rozumiem, ze wszelkie otwory i bruzdy jakie beda potrzbne masz juz wykute?
    Co do innych kosztów to sie dogadamy, bedzie dobrze.

    Tak oto kolejny naiwny, który wierzy w tania firme da sie wyrolowac.
    Jak sie pózniej dowie co mu dolicze to mu wlosy stana deba ;)

    Prawda jest taka, ze wielu wykonawców w ten sposób pozyskuje klientów
    obiecujac taniu, bardzo tanio a czasami nawet za darmo, a pózniej naciaga na
    koszty, które bywaja 2 razy wieksze jak najdrozsze oferty.

  • 20. Data: 2012-01-18 21:55:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Plumpi wrote:
> [...]
    > obiecujac taniu, bardzo tanio a czasami nawet za darmo, a pózniej
    > naciaga na koszty, które bywaja 2 razy wieksze jak najdrozsze oferty.

    ponadto normalne firmy maja czasem co robic, jak poprawiaja po tanich
    firmach.