  • 1. Data: 2012-01-15 15:57:15
    Temat: Wycenia pracy hydraulika
    Od: RadekNet <w...@g...com>

    Czesc!

    Ile mozna zaplacic hydraulikowi za pociagniecie z kotlowni wody (z
    cyrkulacja):
    - kuchnia kran
    - kuchnia ujecie dla zmywarki
    - lazienka umywalka
    - lazienka prysznic
    - dwa krany zewnetrzne
    - pralnia ujecie dla pralki
    Dwie nitki - jedna ok. 3 metrow, druga jakies 15m.
    Bez podpnania do bojlera - gole rurki w kotlowni.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk

  • 2. Data: 2012-01-15 16:09:17
    Temat: Re: Wycenia pracy hydraulika
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "RadekNet" napisał w wiadomości grup
    g2000yqv.googlegroups.com...

    >Czesc!

    >Ile mozna zaplacic hydraulikowi za pociagniecie z kotlowni wody (z
    >cyrkulacja):

    Ile chce?

  • 3. Data: 2012-01-15 16:28:36
    Od: RadekNet <w...@g...com>

    On Jan 15, 4:09 pm, "Kris" <k...@W...PL> wrote:

    > Ile chce?

    2 tys + material.

    --
    Radek

  • 4. Data: 2012-01-15 17:42:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadekNet wrote:
    > Czesc!
    >
    > Ile mozna zaplacic hydraulikowi za pociagniecie z kotlowni wody (z
    > cyrkulacja):
    > - kuchnia kran
    3 pkt
    > - kuchnia ujecie dla zmywarki
    1 pkt
    > - lazienka umywalka
    3 pkt
    > - lazienka prysznic
    3 pkt
    > - dwa krany zewnetrzne
    2 pkt
    > - pralnia ujecie dla pralki
    2 pkt?
    > Dwie nitki - jedna ok. 3 metrow, druga jakies 15m.
    > Bez podpnania do bojlera - gole rurki w kotlowni.
    3 pkt?

    15 punktów malych po jakies 75-80 zl za robocizne

  • 5. Data: 2012-01-15 17:48:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadekNet wrote:

    > 2 tys + material.

    hm...

    z lekka drogo

    133 za maly punkt 400 za duzy,

  • 6. Data: 2012-01-15 21:37:34
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Uzytkownik "RadekNet" <w...@g...com> napisal w wiadomosci
    googlegroups.com...

> [...]
    > - pralnia ujecie dla pralki
    > Dwie nitki - jedna ok. 3 metrow, druga jakies 15m.
    > Bez podpnania do bojlera - gole rurki w kotlowni.

    Ja Ci to zrobie za miske zupy i na koniec jeszcze w gratisie zrobie loda :)

    Ty tak z wszystkimi wycenami wedrujesz na grupy dyskusyjne zamiast porównac
    oferty kilku miejscowych firm?
    Niby skad ludzie z netu maja wiedziec jakie sa uwarunkowania na Twojej
    budowie i jaka technologia bedzie robione oraz z jakimi trudnosciami
    przyjdzie sie zmagac?
    Ponadto ceny zaleza tez od regionu.
    Obecnie firmy biora po 150-200zl za punkt. Policz sobie sam.
    Przy czym nie oplaca sie taka pierdola, bo koszty robocizny sa duze, dlatego
    wycena za punkt musi byc wyzsza niz przy wiekszej robocie, a zwlaszcza jak
    jest to dom remontowany, a nie budowany, gdzie robi sie o wiele trudniej niz
    w nowym.

  • 7. Data: 2012-01-16 09:21:02
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

> [...]
    > - pralnia ujecie dla pralki
    > Dwie nitki - jedna ok. 3 metrow, druga jakies 15m.
    > Bez podpnania do bojlera - gole rurki w kotlowni.

    cena jak cena - normalna, ukladanie rur, przejscia przez sciany, stropy.
    Kupa roboty.
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2012-01-17 10:49:24
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-01-15 17:28, RadekNet pisze:

    > 2 tys + material.

    No to normalna cena. Czeka go sporo pracy, chyba że chcesz mieć to
    zrobione byle jak, to bierz Ziutka z pod butki z piwem, właśnie chyba
    skończył pić, on Ci to zrobi za flaszkę!

  • 9. Data: 2012-01-17 11:02:39
    Temat: [OT] Re: Wycenia pracy hydraulika Plumpi, daj jakis kontakt
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Uzytkownik "Plumpi" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci

    Jacek,
    Daj na priv jakis kontakt do Ciebie, mam do oddania wykonanie automatyki
    budynku (sterowanie brama, oswieteleniem, pompami, roletami). Nie mam jak
    tego zrobic i odmówilem klientowi ale obiecalem ze klientowi ze podam
    kontakt do kogos kto sie na tym zna.
    Mail z naglówka posta nie dziala - dostaje zwrotki ze adresat nie istenieje
    jacek(dot)leszczuk(at)interia(dot)pl lub smsem na 602633105
    Jackare

  • 10. Data: 2012-01-17 12:06:17
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Plumpi" napisał w wiadomości grup

    >Ja Ci to zrobie za miske zupy i na koniec jeszcze w gratisie zrobie loda :)

    Fotke dawaj swojej facjaty czy warta loda;))

    -- Pozdrawiam

    Kris