  • Data: 2019-03-21 23:32:37
    Temat: Re: Wykonanie Ocieplenia wlewacji wraz z tynkiem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.03.2019 o 22:57, Lisciasty pisze:

    > To popytaj ile kosztuje zabudowa kuchni albo płytki w łazience
    > i momentalnie zapragniesz zostać stolarzem albo glazurnikiem ;P

    napisałem, skasowałem bo znowu dostanę kopy, ale trudno, napisze jeszcze
    raz. Delikatnie: moim zdaniem nie masz racji. Myjk ma wydać 60 tyś
    złotych, na poprawę estetyki i ocieplenie domu. Wielu z Was za
    ogrzewanie płaci mniej niż 2 tyś złotych. ile wzrośnie rachunek za
    ogrzewanie nieocieplonego domu? Drugie tyle? Nie sądzę. ale nawet jeśli
    to owa kwota, wystarczy na 30 lat tego grzania. a jak ja przesadziłem z
    wyceną a Myjk te pieniądze zainwestuje w jakieś obligacje, to będzie się
    tą kwotą dogrzewał przez 50 lat.
    Załóżmy jednak ze buduje dom i musi spełnić normy. jak to zrobi? sianem
    ma obłożyć dom? Ja innego wykończenia jak styropianem albo wełną i
    tynkeim nie znam. Może Wy mu podsuniecie pomysł innego rozwiązania?
    Pytałem kiedyś dlaczego nie buduje się z tej samej ilości cegieł dwóch
    murów ze szczeliną powietrzną 30cm? zostałem wyśmiany.
    Z zabudową kuchni jest inna sprawa. raz że możesz kupić meble kuchenne w
    obi, nie na wymiar -ale kuchnia będzie. dwa możesz w tym samym obi
    zamówić płyty meblowe na wymiar i poskręcać samodzielnie. jak się
    pomylisz to kupisz kolejne płyty. jak będzie krzywo - trudno, nikomu się
    krzywda nie stanie. Płytki w łazience też możesz kłaść co wieczór po 2
    metry kwadratowe, zrywać i kłaść na powrót. albo zrobić lamperię z
    olejnej, albo okleiny melbowej. Z ociepleniem domu nie jest tak prosto.
    trzeba mieć dużą wprawę w tym co się robi i duuuuużo więcej czasu.
    ToMasz