eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    From: "byku" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze
    zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Date: Sun, 5 Apr 2009 18:54:08 +0200

    Witam

    problem polega na tym ze tak jak tym mysli z 5% wykonawców.

    pozostale 95% robi tak ja u mnie remont czyli

    a) prosilem o zabezpieczenie gladzi tasmami na które wydalem kase
    zapobiegajacymi pekaniom - nie zrobili tego i teraz wszystko popekalo 3
    tysiace wywalone w bloto + materialy
    b) jedna ekipa w ogóle uciekla mi nagle bez zadnego uprzedzenia z dnia na
    dzien zostawiajac nas w srodku remontu z uwagi na "pogrzeb bliskiej osoby".
    w sobote w która mial byc ten pogrzeb spotkalismy sie z cala ekipa w
    castoramie !!! byli tam razem z innym klientem. Nawet podeszli i sie
    przywitali :)
    móglbym tak dlugo wymieniac... szkoda czasu

    w koncu wkurzylem sie maksymalnie. kupilem za 160 zl krajzege w castoramie +
    po kolei wszystko to co jest potrzebne i robie sobie sam wszystko - okazuje
    sie ze mozna. troche to trwa czasami ale jestesmy szczesliwi, jak cos idzie
    zle to mozemy poprawic... za darmo.

    pozdrawiam

    M.