eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    From: Ra <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze
    zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Date: Thu, 09 Apr 2009 20:20:17 +0200
    <grftkl$7as$1@news.interia.pl> <grfv5u$b3u$1@opal.futuro.pl>
    <grg32c$74m$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <grgc19$37g$1@news.onet.pl>
    <grgelh$r9l$1@inews.gazeta.pl> <grh1g7$a2m$1@opal.futuro.pl>
    <c...@c...googlegroups.com>
    <gri151$1dff$1@news2.ipartners.pl> <gridkc$di3$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <grj20u$pk9$1@news.onet.pl> <grj54n$v1m$1@opal.futuro.pl>
    <grj82o$ibb$1@news.interia.pl> <grjers$hdg$1@opal.futuro.pl>
    <grl3ag$htj$1@inews.gazeta.pl> <grl6rk$mfo$1@opal.futuro.pl>
    <grl9fu$52r$1@news.interia.pl>

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Nooo, a na allegro kupisz od sklepiku, ktory masz za rogiem. :-)
    >
    > Wanny, prysznice, baterie wszystko z
    >
    > Prorok jaki czy co?? A co jak Leroya nie bedziesz mial za rogiem, tylko
    > dziesiatki kilometrow?? Chleb i maslo tez tam kupujesz? Nieee na pewno w
    > Biedronce. :-)

    tak szybko nie upadną, idź w weekend i zobacz jakie tłumy są. U mnie to
    ledwo co przejść można, byłem nawet w środku tygodnia w południe i też
    sporo ludzi. Ja kupuje jak cena jest podobna ablo wiem że być może będę
    chciał coś oddać albo chcę mieć towar od ręki. Prawda jest taka że
    niestety głównie uboższi ludzie przepłacają za towar (tak samo jak za
    konta bankowe trzymając je w pkobp)