eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
  • Data: 2009-04-09 20:45:45
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: MichałG <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki pisze:
    > "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message

    > Ja nawet nie tyle, że nie odbieram co jak już teraz widzę, że walą w ch* to
    > od razu się wcinam i dyskutuję z wykonawcą. Przeważnie oszukują mnie, mają
    > gdzieś zasady sztuki budowlanej.

    To co piszesz na grupie to serio Twoje doświadczenia? Z tego wynikałoby,
    że poziom średniego wykonawcy poleciał ostatnio 'na pysk'....Wszyscy
    sensowniejsi w Anglii? A może masz po prostu pecha?
    Pytam serio, bo od ok. 10 lat nie mam juz mniej wspolnego z budową
    domków- czasem tylko z racji nadzorów...
    Pozdrawiam
    Michał