eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
  • Data: 2009-04-10 01:58:59
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:grlrkk$sf8$1@news.interia.pl...

    Coś ci powiem.
    Z innej beczki.

    Dzisiaj okazało się, że jednak mnie okradła jedna ekipa, która od roku już u
    mnie nie robi, a dzisiaj wyszło.
    Od roku nie mogłem dojść do ładu z agregatem prądotwórczym. Źle i nierówno
    pracował. Dzisiaj się zatarł. Miałem 2 pełne kanistry ropy po 20L i pełny
    bak na początku.
    To było tak ponad rok temu, a niedługo po tym malowali mi kotłownię.
    Nie będę się rozpisywał. Dzisiaj spuściłem paliwo z baku i patrzę, a ma
    dziwny kolor i jest jakieś rozcieńczone i śmierdzi rozpuszczalnikiem.
    Prawdopodobnie ukradli mi połowę ropy, a w zamian wlali wszystkie
    rozpuszczalniki jakie miałem, aceton i inne świństwa.
    Opadły mi ręce. Syn wlewał paliwo do agregatu i nie zauważył nic, ja też
    kręciłem przy agregacie i też nic nie czułem ale nie przyszło mi to nawet do
    głowy. Porażka Panowie !
    Żeby gnoje tylko ukradli, a oni mi zniszczyli sprzęt mający 45 motogodzin
    aktualnie.