eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
  • Data: 2009-04-10 12:36:53
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:grnbdj$j7e$1@opal.futuro.pl...

    > Prawda, nigdy by mi nie przyszło do głowy, że to ukradli i jeszcze wlali
    > rozpuszczalnik. Ale teraz widzę, że wiele innych rzeczy poginęło.
    > Jak budujecie remontujecie to dodatkowo pilnujcie ekip czy nie kradną.

    To jest efekt zatrudniania Panów Heniów oraz wytykanie im pierdowłowatych
    błędów typu mierzenie nierówności ścian długą łatą i wsadzoną pod nią kartką
    papieru. Przyznaj się lepiej co masz na sumieniu ? :)
    Gdybyś zatrudnił firmę legalnie pracującą u Ciebie (tzn. wykonującą pracę
    legalnie z fakturą, płacił i traktował normalnie to nie miał byś problemów
    ;)
    Nasuwa mi się jeszcze jedna muyśl, być może bardzo głupia, ale możliwa - po
    prostu nie sprawdziłeś co kupujesz u gościa, który kręci nielegalną
    sprzedażą paliwa ;D