eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze
    zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Date: Thu, 9 Apr 2009 20:37:19 +0200
    <gx2lsrpiq6pe$.1j6tqcxanuj.dlg@40tude.net> <grfm6d$ri$1@news.onet.pl>
    <2...@j...googlegroups.com>
    <grftkl$7as$1@news.interia.pl> <grfv5u$b3u$1@opal.futuro.pl>
    <grg8ap$nki$1@inews.gazeta.pl> <grghbb$24n$1@news.interia.pl>
    <grj2vt$si4$1@news.onet.pl> <grj3va$vf3$1@news.onet.pl>
    <grj5cn$7qh$1@inews.gazeta.pl> <grj7kh$hro$1@news.interia.pl>
    <grl07d$gr$1@inews.gazeta.pl> <grlavd$6sh$1@news.interia.pl>
    <grldbp$1dm$1@opal.futuro.pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > To jest PRAWDA. Albo zrobi za tyle na ile będzie stać klienta albo na
    > drzewo.

    Albo klient zrozumie, że jest zbyt biedny, aby się na to porywać.
    Dowiaduje się ile to kosztuje. Potem biegnie do kilku innych firm, aby
    skonfrontować i wraca z informacją, iż rezygnuje z wodotrysków.
    Czasami zdarzają mi się tacy klienci: "robimy światełka takie nad każdym
    stopniem schodów, bo widziałem u znajomego". Jak mu wyliczam ile to kosztuje
    to najpierw się dziwi dlaczego, aż tyle, a potem rezygnuje z wodotrysków i
    robi instalację standardowo.
    Albo chcą gniazdka RTV + LAN + TEL w każdym pokoju po 2-3 sztuki,
    praktycznie w każdym rogu, a jak mu zrobię ofertę to redukują i okazuje się,
    że tak naprawdę to im jest potrzeby taki zestaw tylko w salonie oraz
    gniazdko TEL w kuchni i sypialni.