  • Data: 2012-01-26 21:52:50
    Temat: Re: Wymiana pieca pilne
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jfsevc$sqk$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości

    > Zdradź, nie bądź taki. My wszyscy uczymy się tu na Twoich błędach :)

    Mój kolega w domu zbudowanym około 6 czy 8 lat temu, ale nieocieplonym
    zużywa na rok 2 -2,5 tys litrów oleju przy czym zimą pali regularnie w
    żeliwniaku drewnem (nie wiem ile tego drewna zużywa - przyjmijmy że 4 m.p.
    na sezon bo w tygodniu nie ma go w ciągu dnia w domu) i ma ograniczony
    dostęp do ciepłej wody. Zasobnik jest grzany 2 razy na dobę.
    Nie wiem ile teraz kosztuje olej opałowy, ale jest to jedna z opcji dla tych
    osób które mogą sobie pozwolić na komfort bez liczenia się z kosztami. W
    momencie gdy ten dom był oddawany do użytku olej był alternatywą cenową
    gazu. Inwestycja wychodziła krocie drożej ale eksploatacja była nieco
    tańsza. Na drugi rok szlag tarfił atrakcyjność z powodu szalonych podwyżek
    cen o.o.
    --
    Jackare