    From: "arek" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wymiana pieca pilne
    Date: Sun, 29 Jan 2012 18:08:50 +0100

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości news:jfs3a2

    > Ja ci polecę dwie marki które znam z doświadczenia i oceniam jako dobre:
    > Defro i Klimosz Ling

    A ja się zapytam:
    Obydwa są dla mnie za wysokie (za nisko mam przyłącze do komina - 107 cm od
    podłogi) ale znalazłem Defro Eko Duo dużo niższy od Defro Duo. Widzę
    różnicę w budowie na obrazku (choćby drzwi wyczystki) ale nie wiem z czego
    wynika - z większej powierzchni wymiany ciepła?
    I drugie pytanie - "przeplatanie się" mocy tych pieców (15-25-35 i
    19-28-38kW) z czegoś wynika (oprócz widzimisię producenta)? Chciałem kupić
    piec do ogrzania 250m2 w tym 1/3 piwnice i tak myślę czy 28kW to nie jest
    już za dużo?