    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Wymiana żródła ciepła
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 21 Sep 2017 13:49:08 +0200

    Thu, 21 Sep 2017 13:36:46 +0200, Myjk

    > Nadal trzeba tylko przełknąć inwestycję na poziomie 25 tys. zł. za PC.

    Chyba, że pokusisz się o używaną. Nie wiem skąd jesteś, ale "znam" dwóch
    (nie znam osobiście, ale klikałem podchodząc do tematu zmiany swojego syfa
    na PC -- niestety wyliczyłem, że moje kalafiory tego nie udźwigną w
    rozsądnych pieniadzach) co instalują używki Mitsubishi ZUBADAN z inverterem
    (inne oczywiście też znajdą w razie potrzeb).

    Użytkownik _john, którego można znaleźć na FM -- jest chyba z północy.

    Juliusz -> https://www.facebook.com/pompycieplarybnik jak widać dla odmiany
    z południa, 14kW ZUBADAN oferuje za 14k z montażem. Możesz do człowieka
    napisać, całkiem sympatyczny i pomocny. Zaczynał od modernizacji swojego
    domu, też się przesiadał z węgla na PC PW.

    --
    Pozdor
    Myjk