  • Data: 2017-09-21 14:41:02
    Temat: Re: Wymiana żródła ciepła
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 21 Sep 2017 05:03:02 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Może właśnie trzeba wydać te 10-12 za taki klamot, żeby mieć względny spokój
    > na lata?

    Albo i więcej, żeby się cyklicznie nie przytruwać. Kurczę, teraz żałuję że
    do porównania wziałem tak "niską" cenę takich nędznych marek jak Panasonic
    czy LG -- mogłem zasadzić takiego meetinga 24kW za 15 klocków. Muszę się
    następnym razem pilnować, bo mafia spalinowa nie śpi. :P

    --
    Pozdor
    Myjk