  • Data: 2018-11-14 20:21:13
    Temat: Re: Wypełnienie szczelin przy schodach - czym?
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    > Wikol najzwyklejszy z pyłem drzewnym mieszali stolarze i tym ubytki wypełniali

    Znaczy są dwa kleje do drewna_
    Wikol- jest po związaniu sztywny i jeśli sklejone płaszczyzny dostaną wody potrafi
    się rozłączyć.Przez stolarzy rzadko stosowany.
    CR (Boryszew), Dewinol,kroniklej i różne -takie jest elastyczny i trwale klei co
    się da z czym się sie nawinie.Byle tylko porowate było.Ale nie wolno tego używać
    jako wypełniacza!Szczególnie po wymieszaniu z trocinami wiąże bardzo wolno i ma
    duży skurcz.Po związaniu również jest szarobure i trudno to pomalować.A jeśli
    nalożyleś za dużo chcesz to ściąć- z gumą jest łatwiej...