  • Data: 2019-09-16 09:38:41
    Temat: Re: Wytrzymałość domów w Polsce na wiatr
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.09.2019 o 08:33, Budyń pisze:

    > aleś ty się uparł
    > zajrzałeś do filmikow które dał uzytkownik?
    >
    > twierdzisz ze murowańce sa niezniszczalne? to obejrzyj jeszcze raz

    Nie, nie ma rzeczy niezniszczalnych, tak jak nie ma ciężaru, którego
    nie można by podnieść dźwignią prostą. Już Archimedes wołał: dajcie mi
    punkt podparcia, a podniosę Ziemię! Podobnie z wiatrami - jeśli nie
    halny, to przyjdzie Humberto, czy inny Adrian i nawet Wawel zmiecie,
    ale jednak murowańce są jakby ciut bardziej odporne na wiatry, niż
    szopy przytwierdzone nawet prętami fi 12 do ziemi. Uważam, że jest
    to dodatkowy powód, by nie rżnąć drzew do stawiania tak lotnych budowli.

    Z zasady nie zaglądam do tego co daje użyszkodnik. Szkoda czasu.