  • Data: 2019-09-16 23:34:12
    Temat: Re: Wytrzymałość domów w Polsce na wiatr
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 września 2019 13:55:57 UTC-5 użytkownik ddddddddddddd
    napisał:

    > pierwsze to pewnie to że ludzie nie są tak bardzo przywiązani do domów
    > jak w Polsce (obserwuję to w UK, tu zmiana domu ze względu na zmianę
    > pracy, więcej dzieci, mniej dzieci itp. jest całkiem normalna)

    Z tym przywiazaniem to troche racja. Choc obserwujac to nie wiem czy to cos dobrego.
    Niby mieszac ludzi latwiej ale i tak sporo jezdza mimo tych zmian zakwaterowania.
    Pozytek tylko taki ze co chwila trza odpalac dole agentowi/ bankowi/remonciarzowi.

    > Drugie to pewnie koszt - jak masz zapłacić za dom 100.000 dolarów albo
    > 150.000 dolarów (szopę jednak stawia się dużo szybciej i łatwiej) to po
    > co przepłacać, skoro dom do kredytu i tak musi być ubezpieczony na 130%
    > wartości...

    No zrobic lepiej sie oplaca. Dokladajac 50% mozna miec naprawde sporo solidniej.
    Jak porownuje hamerykanskie i polskie domki to jednak wole polskie.
    Z wielu powodow.

    Nie sadze aby zrobienie ziemianki na tych tropikalnych wyspach az tak drogie bylo.
    Starczy nieco koparki i paliwa. No i nieco cementu i rur dla drenazu.

    Ale jak widze to oni buduja z byleczego i blachy. To chyba bylby kandydat na kolejny
    tasiemcowy watek. Pozytki i klopoty z mieszkania w ziemiance w tropikach.