  • Data: 2021-09-05 11:02:00
    Temat: Re: Wytrzymały sznurek
    Od: Collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W sobotę, 4.09.2021 o 09:50, Jacek Maciejewski napisał:

    > Do pewnego rodzaju anteny mam zamiar użyć plastykowego sznurka lub linki
    > rozwieszonego miedzy blokami, jako konstrukcji wsporczej. Problem w tym
    > że ma on wytrzymać najmarniej 10 lat a wiadomo że plastyki mają taką
    > dziwną właściwość że porzucone rozkładają się setki lat ale używane
    > próchnieją po dwóch :) Jakiego rodzaju plastyku byście polecili?

    Ponieważ to będzie samowolkowe druciarstwo, to nie ma co jechać
    w koszty, tylko iść po taniości. Najlepsza będzie opcja ze sznurkiem
    snopowiązałkowym, zwanym teraz z braku laku sznurkiem rolniczym.
    Jeśli wziąć (lub wziąść jak pisał Adam Mickiewicz) i skręcić dwa
    takie sznurki - biały i czerwony - to będzie gites i narodowo, na
    wszelki wypadek, gdyby się lewaki ze spółdzielni czepiali. I nie bój
    nic, producent sznurka pisze, że jest mocny i odporny na promieniowanie
    UV. Sznurek.