    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 5 Sep 2021 13:40:13 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Wytrzymały sznurek
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 5 września 2021 o 17:43:51 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > W Nimcach nie ma ormofcuf a nikt sznurkuf nie wiesza, bo jest zakaz, nikt satelity
    nie wiesza, bo jest zakaz.

    > Bywało że spółdzielnia się zgadzała, gdy aplikantem był zarejestrowany
    krótkofalowiec i okazał papiery, że nie będzie podsłuchiwał służb ratunkowych,
    zagranicy i podczas burzy linka nie sprowadzi szkody na mieszkańców, gdy spadnie na
    ziemię.

    > I taka jedna antena wisiała wiele lat między blokami, a teraz nie wisi.
    >
    > Generalnie jest zakaz, bo nie zgadza się i spółdzielnia i wspólnota na instalację
    techniczną, nie spełniająca wymogów bezpieczenstwa i przeciwpożarowego.

    > Dodatkowo, podczas pożaru, drabina strażacka dosięga wiszących linek i utrudnia
    akcję,
    > a podczas burzy, może to być dodatkowa okoliczność przyczyniająca się do pożaru.
    Chuj mnie szwaby obchodzą. Jak są takim wzorcem dla ciebie to już jesteś kandydatem
    na kandydata na folksdojcza czy dopiero zamierzasz papiery złożyć? Zanim zaczniesz
    kochać szwabow miłością wielką i czystą zastanów się co by dzisiaj na terenach na
    jakich była kiedyś Polska robili z aborygenami jak by wojnę wygrali. Dobry szwab tak
    jak kiedyś w ameryce indianin to martwy szwab. Amen.