    Subject: Re: Ytong 48 cm
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Mon, 28 Jan 2019 20:30:24 +0100

    On 28.01.2019 19:21, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Jak to taki dobry materiał, to czemu pytasz się z czego budować?

    Bo może ktoś ma pomysł kilkanaście lat później na coś fajnego.
    Styro na BK jest ok ale to styro jest słabe, czasem się obije. Przez to
    tynk odpadnie to tu to tam.

    Myślałem żeby zbudować z czegoś co mało przewodzi, na to zbudować ruszt
    na zewnątz, zalać pianą zamkniętokomórkową i siding dać jak na
    szkieletorach.

    Materiał, który mało przewodzi nie będzie przewodził do fundamentu czyli
    BK. Nie wiem tylko jak z przyczepnością.