  • Data: 2014-03-19 16:03:28
    Temat: Re: Z cyklu OT tym razem dla Adama :-)
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-19 14:52, Adam pisze:

    > Jak masz takich znajomych to wspolczuje i rzeczywiscie - rozumiem czemu
    > nie chcesz korzystac z facebooka ;)

    Na wyjazdy wlasnie takich nie mam. O tym pisze, ze nie chce jezdzic z
    powiedzmy byle kim. Chlanie do rana np. nie jest moze zle, choc umiar
    lubie. Nastepnego dnia juz nie wszyscy dotrzymuja kroku, a plany byly
    inne. Po ostatnich wakacjach na Mazurach z rodzina wogole mam wrazenie,
    ze wszyscy tylko pija jak slonce zajdzie i statek od brzegu odplynie.
    Wiec znam to, przerabialem i jak mam z kims jechac to chce z ludzmi
    sprawdzonymi.

    > Ja mam fantastycznych znajomych z ktorymi
    > moge jechac na koniec swiata.

    No i super. Im wiecej takich tym lepiej.

    > Nie polowy miasta tylko najblizszych znajomych :) Na FB masz tylko tych ktorych
    > sobie sam dodasz i zaakceptujesz. Ty i Kris caly czas zakladacie, ze FB
    > to tylko publiczna sciana i nic wiecej. Bledne myslenie :)

    Jesli chodzi o mnie to zgrywamy sie po staroswiecku. Chyba nikt z nas na
    tym faceboku nie siedzi. W dzien pracujemy, wieczorem jakies obowiazki.
    Generalnie kazdy ma co robic i latwiej do siebie zadzwonic jadac
    samochodem dluzsza chwile np.

    Pozdro.. TK