  • 1. Data: 2014-03-19 11:47:24
    Temat: Z cyklu OT tym razem dla Adama :-)
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie

    http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Nowe-zasady-Goog
    lea-i-Facebooka-jak-sie-bronic,wid,16479326,wiadomos
    c.html

    Nie widzac w tym nic zlego mozna i tak. :-)

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2014-03-19 11:54:34
    Temat: Re: Z cyklu OT tym razem dla Adama :-)
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 19 marca 2014 11:47:24 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    lea-i-Facebooka-jak-sie-bronic,wid,16479326,wiadomos
    c.html
    > Nie widzac w tym nic zlego mozna i tak. :-)

    Zwroc uwage ze chodzi tylko i wylacznie o zdjecie *profilowe*. Czyli te,
    ktore ustawiasz jako publicznie widoczne :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2014-03-19 12:00:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-19 11:54, Adam pisze:
    lea-i-Facebooka-jak-sie-bronic,wid,16479326,wiadomos
    c.html

    > Zwroc uwage ze chodzi tylko i wylacznie o zdjecie *profilowe*. Czyli te,
    > ktore ustawiasz jako publicznie widoczne :-)

    Spokojnie... :-)
    To dopiero poczatek ewolucji..

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2014-03-19 12:07:33
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 19 marca 2014 12:00:58 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Spokojnie... :-)
    > To dopiero poczatek ewolucji..

    Skad ja wiedzialem ze to napiszesz :D Nie - to nie poczatek, nikt nie pozwoli
    googlowi ani FB publikowac oznaczonych jako prywatne zdjec - publicznie.
    Zreszta zdjecie profilowe tez mozesz zablokowac i nie sadze, zeby bylo
    ono wtedy publikowane przy rekomendacjach (jak w artykule).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2014-03-19 12:10:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Mar 2014 11:47:24 +0100 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Uszanowanie
    >
    > http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Nowe-zasady-Goog
    lea-i-Facebooka-jak-
    sie-bronic,wid,16479326,wiadomosc.html

    > Nie widzac w tym nic zlego mozna i tak. :-)

    jak ktoś tam wrzuca zdjęcia, które nie mają się pojawić publicznie to
    jest to tylko i wyłączznie jego problem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2014-03-19 12:13:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-19 12:07, Adam pisze:

> [...]
    > Zreszta zdjecie profilowe tez mozesz zablokowac i nie sadze, zeby bylo
    > ono wtedy publikowane przy rekomendacjach (jak w artykule).

    Oczywiscie, ze mozesz. Bedzie tak jak z cookis. Najpierw spytaja czy
    godzisz sie na instalacje na dysku, ale jak sie nie zgodzisz to strona
    sie nie wyswietli. Monopol zawsze jest zly, a to ku temu zmierza.
    Poczekaj no niech Cie tylko bardziej od siebie uzaleznia. hehe

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2014-03-19 12:20:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-19 12:10, masti pisze:

    lea-i-Facebooka-jak-
    > sie-bronic,wid,16479326,wiadomosc.html

    > jak ktoś tam wrzuca zdjęcia, które nie mają się pojawić publicznie to
    > jest to tylko i wyłączznie jego problem.

    Tu chodzi o trend nie tylko o zdjecia.
    Patrzenie na to wylacznie jak na problem samych zdjec jest
    krotkowzrocznoscia. Coraz czesciej placimy za cos na czym ktos inny
    dobrze zarabia. Przyklad seans filmowy w kinie i reklamy przed nim.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2014-03-19 12:28:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 19 marca 2014 11:47:24 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie widzac w tym nic zlego mozna i tak. :-)
    A co w tym złego.
    To dla naszego dobra przecież;))

  • 9. Data: 2014-03-19 12:34:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 19 Mar 2014 12:20:56 +0100, Maniek4

    > Przyklad seans filmowy w kinie i reklamy przed nim.

    Sytuacja jest prosta jak drut. Jak się nie podoba, to się nie używa. Nie ma
    przymusu, a jednocześnie to jedyny, acz jakże skuteczny sposób na pokazanie
    co się myśli o danej "usłudze". Dlatego (poza wpieniającymi ciamkaczami --
    co też pokazuje target) ja do kin nie chodzę. Konta na góglu i FB mam, ale
    praktycznie w ogóle nie korzystam.

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2014-03-19 12:40:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 19 marca 2014 12:13:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Oczywiscie, ze mozesz. Bedzie tak jak z cookis. Najpierw spytaja czy
    > godzisz sie na instalacje na dysku, ale jak sie nie zgodzisz to strona

    Maniek cookies istnialo od chyba samego poczatku istnienia protokolu http.
    Radze Ci doczytaj co to jest cookies i na co pozwala bo bardzo mocno
    przeceniasz jego mozliwosci i piszac takie glupoty ujawniasz swoja
    niewiedze :)

    > sie nie wyswietli. Monopol zawsze jest zly, a to ku temu zmierza.
    > Poczekaj no niech Cie tylko bardziej od siebie uzaleznia. hehe

    OK poczekam :) Ale poki co nie nakrecaj sie tak jak ten redaktorzyna :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.